Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Lillesøstra til mannen min er like gammel som meg og vi er veldig gode venner. La oss kalle henne Kari. Hun er samboer med en kar, la oss kalle han Per. Jeg, mannen min, Kari og Per er mye sammen. Vi går kjempegodt overens alle og har mye moro. For noen uker siden på en fest forteller Per meg at han ofte tenker på meg og syns vi hadde passet så godt sammen! Jeg ler litt og tenker at det er fylleprat, men han har ved flere anledninger nevnt dette igjen.. Nå er alt så pinlig... Synes det er vanskelig å forholde meg til Per og Kari! Og dette kan jeg ikke fortelle om til NOEN! Har ingen verdens planer om å ta dette videre på noen måte, vi må jo bare vente til det "går over" av seg selv... Vet ikke hva jeg ville frem til med dette, men bare som et tips: det er ikke alt du trenger å fortelle! Jeg hadde levd lykkelig uvitende om dette Anonymous poster hash: 6a8b3...66f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Du bør vel fortelle ham veldig klart at følelsene hans ikke gjengjeldt og at han må prøve å slutte å tenke på deg. Anonymous poster hash: 7af1c...1cf
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Skjønner godt at han har følelser for deg. Du virker ut som en fantastisk flott jente. Jeg ble helt betatt av å lese det du skrev. Kyss og klem fra meg. Send meg en pm hvis du er interessert. Anonymous poster hash: 4c541...6dc
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Jo han er klar over det. Men vi omgås jo en del, så det er ikke sånn at jeg bare kan "kutte han ut", vi kommer til å treffes mye så lenge jeg er gift med mannen min! Du bør vel fortelle ham veldig klart at følelsene hans ikke gjengjeldt og at han må prøve å slutte å tenke på deg. Anonymous poster hash: 7af1c...1cf Anonymous poster hash: 6a8b3...66f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Jeg og mannen min bor i Østfold, men har ikke fått noe ennå. Anonymous poster hash: 88ec2...a82
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Ha ha. Trodde jeg satt og skrev i skattetråden. Anonymous poster hash: 88ec2...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå