Gå til innhold

Overtid med nummer 1 og 2 = overtid med nummer 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliten lei, men vet at jeg har gått overtid med de to første (15 og 10 dager). Er det bare å psyke seg opp til en lang ventetid denne gangen og?

Anonymous poster hash: 6f9a5...ae5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem vet?

Jeg har gått over med mine to også, lurer fælt og har overhodet ingen tro på at denne skulle finne på å komme før...

Kan krysse fingrene for deg likevel! ;)

Skrevet

Jeg fikk mine 2 første 1 dag + - termin. Mens tredjemann kom på dag 15. Så denne gangen frister det ikke å gå over tiden :( Så jeg jeg håper det var kun den ene gangen..

Skrevet

Min første kom 7 dager etter termin , nr 2 3 dager etter, nr 3 kom 2 dager før termin.

Skrevet

Da satser jeg på kortere og kortere ;) Siden førstemann var 15 dager over, nummer to 10 så går jeg for 5 denne gangen ;)

HI

Anonymous poster hash: 6f9a5...ae5
Skrevet

Min venninne fikk sine to første barn hhv 7 og 6 dager etter termin, mens tredjemann kom 14 dager før :)

Skrevet

Min venninne fikk sine to første barn hhv 7 og 6 dager etter termin, mens tredjemann kom 14 dager før :)

Oii det hørtes bra ut :
Skrevet

Jeg er gravid med nr 4 og er forberedt på nok et overtidssvangerskap, men håper sterkt å få til termin denne gangen.

Gikk 3 uker over med nr 1, 2 uker over med nr 2 og en uke over med nr 3.

Skrevet

Stor sjanse for å gå på overtid med br 3 om du har gått over med de to første :(

Anonymous poster hash: 111a1...c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...