Gå til innhold

Er så lei blokk livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker meg ikke i blokk.Naboen følger med på alt ting.Ser når jeg går opp å ned trappa.Føler meg helt overvåket av kjerringa.Savner hage om sommeren.,Egen inngang.Er så lei blokk.Skjønner ikke at folk kan trives i blokk.Ser ingen fordeler jeg.

Anonymous poster hash: ebbbb...751
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slipper utvendig vedlikehold som beising av hus, spyling av takrenner osv.

Du slipper å klippe gress og luke i blomsterbed, rake osv.

Du slipper å spyle gårdsplass, rake singel og rydde ute.

Du slipper å måke snø.

Det er da noen fordeler med å bo i blokk også....

Men skjønner hva du mener da, så jeg har flyttet ut på bygda og har dermed råd til å bo i hus med hage.

Anonymous poster hash: e2663...9e8
Skrevet

Jeg skal også flytte med det er et år til.

Anonymous poster hash: ebbbb...751
Skrevet

Vi fikk et helt nytt liv når vi flyttet fra blokk til landet. Følte også at alle fikk med seg alt.. Vi fikk jo med oss det meste, enda vi ikke prøvde. Hehe. Nå bor vi på småbruk, og det er så deilig at ungene kan gå rett ut å leke og kose seg. Fordelen med blokk er uten tvil at man ikke trenger å drive utvendig vedlikehold. En dugnad eller to i året er ikke noe å si på.  Og bosstømming og måking slipper man å bry seg med. 

Men jeg vil heller male hus, måke snø, dra bosspannetopp og ned bakken og luke ugress enn å bo i blokk =)

Skrevet

Åååh, du er ikke alene HI! Gleder meg til vi kan flytte til et rekkehus eller noe når jeg er ferdig med mastergraden neste sommer! 4 etasjer ned til gress, butikker og lekeplass er pyton - og 4 etasjer opp er verre. Jeg må si at jeg gleder meg til å klippe gress, tømme takrenner, male utvendig osv. 

Anonymous poster hash: a132c...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...