Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 I sommer har mannen min planer om å ta med seg eldstemann på en ukes fisketur, og jeg har lyst å finne på noe med de to minste så de får seg en tur også. Tenkte å ta ett par netter eller tre på en campingplass og kanskje et par netter på hytta til foreldra mine. Noen tips til campingplass i Hedmark/Akershus? Enten ved en innsjø eller helst ved sjøen (og helst ikke på vestsiden av Oslo da jeg ikke har lyst å kjøre gjennom Oslo...) Siden eneste gangen jeg har vært på campingplass var da vi lånte campingvogna til naboen et par somre da jeg gikk på barneskolen (sånn bortsett fra når vi har tatt inn på campinghytte for en natt på vei fra a til : Er det noen som har tips om hvordan innrette seg med tanke på mat osv...? Har lyst å prøve og få lånt et telt, veit pappa har lavvo, evnt leie hytte...unga er 5 og 9... Anonymous poster hash: b8d5e...6f3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 http://www.tangenodden.no/ Anonymous poster hash: fcc67...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå