Gå til innhold

Vogn som punkterer hele tiden!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei et år gammel Brio happy duo (eller noe sånt). Den har forsåvidt holdt seg fint til nå men i det siste har den begynt å punktere hele tiden. Et eller annet hjul er flatt annenhver dag. I tillegg siver lufta sakte men sikkert ut av de andre dekkene etter tur slik at jeg må pumpe hele tiden. Men det verste er disse punkteringene, for da må jeg frem med lappesaker. Tungvint!

 

Vogna brukes i gjennomsnitt 1,5 t hver dag, på grus og asfalt.

 

Er dette vanlig? Må man regne med at det blir sånn etter ett år eller er det noe man kan klage på? 



Anonymous poster hash: 52816...ce1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville klagd.



Anonymous poster hash: bdf82...aa9
Skrevet

Kjøp nye jul, de selges løst i utstyrsbutikken. De blir slitt og akkurat som det anbefales å bytte dekk på sykkelen med jevne mellomrom lønner det seg å bytte hele dekket på vogner som brukes mye også.

 

Min erfaring er at slike dekk varer fint et og kanskje to barn, men når tredje barnet arver vogna, da må de byttes. Jeg valgte etter ørten hundre punkteringer med tredje barnet å kjøpe ny vogn, ble en emmaljunga sportsvogn med punkteringsfrie hjul. Solgte Simovogna billig til ei som ville ha den som sovevogn i barnehagen.



Anonymous poster hash: 5aee3...fde
Skrevet

 

Kjøp nye jul, de selges løst i utstyrsbutikken. De blir slitt og akkurat som det anbefales å bytte dekk på sykkelen med jevne mellomrom lønner det seg å bytte hele dekket på vogner som brukes mye også.

 

Min erfaring er at slike dekk varer fint et og kanskje to barn, men når tredje barnet arver vogna, da må de byttes. Jeg valgte etter ørten hundre punkteringer med tredje barnet å kjøpe ny vogn, ble en emmaljunga sportsvogn med punkteringsfrie hjul. Solgte Simovogna billig til ei som ville ha den som sovevogn i barnehagen.

 

Anonymous poster hash: 5aee3...fde

 

 

Åh, leste nå at den var bare et år gammel (leste bare gammel første gangen jeg leste gjennom jeg), da ville jeg også ha klagt. De skal holde mer enn et år..

 

Anonymous poster hash: 5aee3...fde

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har samme vogn, den er velbrukt, og har aldri punktert! Har fylt på luft ca en gang i halvåret. Ville klaget!

Skrevet

 

 

Kjøp nye jul, de selges løst i utstyrsbutikken. De blir slitt og akkurat som det anbefales å bytte dekk på sykkelen med jevne mellomrom lønner det seg å bytte hele dekket på vogner som brukes mye også.

 

Min erfaring er at slike dekk varer fint et og kanskje to barn, men når tredje barnet arver vogna, da må de byttes. Jeg valgte etter ørten hundre punkteringer med tredje barnet å kjøpe ny vogn, ble en emmaljunga sportsvogn med punkteringsfrie hjul. Solgte Simovogna billig til ei som ville ha den som sovevogn i barnehagen.

 

Anonymous poster hash: 5aee3...fde

 

 

Åh, leste nå at den var bare et år gammel (leste bare gammel første gangen jeg leste gjennom jeg), da ville jeg også ha klagt. De skal holde mer enn et år..

 

Anonymous poster hash: 5aee3...fde

 

Ja den er bare ett år gammel! Da skal jeg klage på det. hi

 

Anonymous poster hash: 52816...ce1

Skrevet

Har du sjekka at det ikke har kommet noe inni felgene på hjula? Hvis det ligger småstein eller grus der, kan det gnage på slangen slik at du punkterer fortere. Dersom du ikke har prøvd det, så ville jeg ha vaska alle felgene inni og sett om det hjelper før jeg hadde klagd :-)

 

Anonymous poster hash: c8101...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...