Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hvilken ville dere valgt at hvitt eller creme skinn ?? Jeg klarer ikke å velge hvilken av de vi skal ha. Anonymous poster hash: d3f61...868
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Jeg ville ikke hatt lys vogn i det hele tatt. Ser kanskje stilig ut, men ikke særlig praktisk... Anonymous poster hash: bf1be...822
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Ingen av delene. Ser veldig font ut på butikken. Men dette er jo en vogn som kan brukes hele vognperioden. Den blir fort veldig stygg og skitten. Vanskelig å få den helt ren. Har ei venninne som kjøpte den. Hun angret ganske fort... Selv har jeg svart mondial. Kjedelig, men skitten vises ikke Anonymous poster hash: 432e7...260
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har creme. Like fin den etter 2 år, Man tørker jo av den innimellom... Anonymous poster hash: 23353...aee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Hadde heller ikke kjøpt lys/hvit vogn. Vet det ikke var det du spurte om, men jeg syns heller ikke at det er særlig lekkert med skinnvogn, litt glamourmodellmamma... Sorry... Utenom det, så er Emmaljunga fantastisk gode vogner som holder i årevis! Anonymous poster hash: 1729e...b26
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Da tror jeg at jeg velger creme Har hatt mørk stoffvogn 2 ganger tidligere og vært veldig fornøyd. Men dette er siste barnet så vil gjerne prøve noe nytt denne gangen Synes de skinn vognene ser eksklusive ut Og vet om mange som er super fornøyde HI Anonymous poster hash: d3f61...868
Heklemamma Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Vi har en sånn skinnvogn. Brukt i snart to år, og så enkel å vaske. Det er jo bare å tørke av. Stoffvogna vi hadde sist var mye vanskeligere å få ren. Jeg er storfornøyd med den vi har.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Vi har en sånn skinnvogn. Brukt i snart to år, og så enkel å vaske. Det er jo bare å tørke av. Stoffvogna vi hadde sist var mye vanskeligere å få ren. Jeg er storfornøyd med den vi har. Så bra Jeg gleder meg til å få min HI Anonymous poster hash: d3f61...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå