Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #26 Skrevet 17. juni 2013 Enten er du et troll, eller så er du bare utrolig barnslig eller så har jeg et tredje forslag og det er at du bare har ventet på en grunn til å forlate hus og hjem..... Om dette er seriøst så tror jeg faktisk hele din familie ville hatt godt av om du virkelig gjorde alvor av å flytte for om et forhold ikke tåler mer enn en passord beskyttet PC så ville dette likevel gå i dass den dagen dere virkelig opplever livets vrangside! Anonymous poster hash: 22c84...f1a
LittLykkelig Skrevet 17. juni 2013 #27 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har passord på min PC, ikke for å skjule noe, men fordi den brukes av min sønn på 8 og jeg har ikke lyst til at han skal snoke inne på min profil og mine filer. Han har egen bruker på PC'en uten passord som han bruker til lekser, spill og diverse. Hi, hvis du tror at alle med facebook konto er utro, så bør du kanskje komme tilbake til 70-tallet der du hører til. Du kan forresten ikke pålegge din samboer noe som helst, han er en voksen person som ikke er under din jurisdiksjon. Anonymous poster hash: f320c...f9a Kanskje ikke 70 tallet ettersom det da var free love og null regler..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #28 Skrevet 17. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal måtte ha noe privat for sin partner... Vi har en pc og felles bruker. Jeg har alle kodene hans og han mine...Vi har ikke noe å skjule noen av oss. Anonymous poster hash: b4c7b...9f3
LittLykkelig Skrevet 17. juni 2013 #29 Skrevet 17. juni 2013 Hehe ja jeg er den psykohurpa, måtte jo koble fra den nye pc en når han ikke ville gi meg passordet, så jeg kunne koble på den gamle som ikke er passordbeskyttet! Må si det er litt merkelig at han ikke passordbeskyttet den gamle vi hadde, mens den nye måtte ha passord? Jeg spurte på en pen måte og sendte han sms om jeg kunne få det, men da kunne jeg vente til han kom hjem fra jobb før jeg fikk låne pc en! Men det er nå greit, har innstallert passord på ungene sine ipader så det kommer jeg ikke til og gi fra meg til han og når vi er på ferie så bruker han deres ipader, men nå kan han rett og slett bare kjøpe seg sin egen :-) Anonymous poster hash: d6484...d23 Da høres det ut som han er redd for den nye PCen sin og helst ikke vil du skal bruke den. Om du i tillegg ringte sur som ei fele og krevde passordet, så skjønner jeg at han ikke ga deg det.
Gjest ________ Skrevet 17. juni 2013 #30 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har min egen PC samboer har sin (med passord) irriterer meg grønn siden han laster ned filmer til gutten vår som barnet spør etter og jeg ikje kan sette på... Har vært fristende å demontere den som straff!! Heldigvis har jeg egen pc til å betale regninger, arbeid og kan jo laste ned filmer på Uansett når du tar initiativ til å betale regninger burde han være såpass å gi deg tilgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå