Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg sovner hele tiden. Klarer virkelig ikke å holde meg våken uansett hvor mye jeg prøver. Har vært sånn et par år nå. Har tenkt det er pga fått barn, men det gir seg jobaldri. Dupper når jeg kjører bil midt på dagen, kjempeskummelt. Dupper foran pcen på jobb. Dupper midt i en samtale i lunsjen. Jeg kan føle meg helt fin og våken før det plutselig kommer som kastet på meg. Er dette normalt? ?? Hva kan evt feile meg? Sover stort sett natten kl 23-5. Jobber fulltid, kommer meg ikke i seng tidligere pga husarbeid, trening, osv. Men sover jo en del timer. Normalvektig, trener og spiser normalt. Anonymous poster hash: 31ae1...7ee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Det er klart det ikke er normalt å sovne midt under en samtale i lunsjen. Hvor ofte har du sett andre gjøre det? Du sier du ikke har tid til å legge deg før pga husarbeid og treni g? Vet du hva.. jeg ville prioritert søvn foran begge deler hvis jeg drev på ig sovnet bak rattet. Det er ikke bare skummelt det er også uansvarlig og egoistisk å ikke gjøre noe med dette - og det mest åpenbare er jo å få mer søvn! Anonymous poster hash: 998ad...241
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Går du på noen medisiner? Jeg har det samme problemet. Kan ikke kjøre lenger enn 5-10 minutter før jeg begynner å duppe av! heldigvis er det 5 minutter å kjøre til bhg og jobb.. Kan sitter og skrive på dataen sånn som nå, eller se på tv, og plutselig sovne.. Men jeg går på ganske sterke smertestillende, og det var etter jeg begynte på de, det begynte.. Hvis ikke, gå å sjekk deg hos legen så fort så mulig. Kan være noe kroppen din mangler! Anonymous poster hash: f6921...3d9
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Kan det være at du har narkolepsi? Ta deg en tur til legen og få sjekket det ut du.....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Det er klart det ikke er normalt å sovne midt under en samtale i lunsjen. Hvor ofte har du sett andre gjøre det? Du sier du ikke har tid til å legge deg før pga husarbeid og treni g? Vet du hva.. jeg ville prioritert søvn foran begge deler hvis jeg drev på ig sovnet bak rattet. Det er ikke bare skummelt det er også uansvarlig og egoistisk å ikke gjøre noe med dette - og det mest åpenbare er jo å få mer søvn! Anonymous poster hash: 998ad...241 Jo ser den. Men jeg får minst 6 timer søvn hver natt. Greit man kan være sliten men jeg klarer virkelig ikke å holde meg våken, jeg er ikke sliten hele tiden men kommer helt plutselig. Så føler ikke at mengden søvn er problemet. Men vitaminmangel eller en sykdom eller noe sånt? Hi Anonymous poster hash: 31ae1...7ee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Går du på noen medisiner? Jeg har det samme problemet. Kan ikke kjøre lenger enn 5-10 minutter før jeg begynner å duppe av! heldigvis er det 5 minutter å kjøre til bhg og jobb.. Kan sitter og skrive på dataen sånn som nå, eller se på tv, og plutselig sovne.. Men jeg går på ganske sterke smertestillende, og det var etter jeg begynte på de, det begynte.. Hvis ikke, gå å sjekk deg hos legen så fort så mulig. Kan være noe kroppen din mangler! Anonymous poster hash: f6921...3d9 Nei. Går på ppiller og allergimedisiner, men har gått på de lenge og før dette problemet startet... Anonymous poster hash: 31ae1...7ee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Kan det være at du har narkolepsi? Ta deg en tur til legen og få sjekket det ut du..... Mulig. Leste på det nå og det kan passe. Men vises det på blodprøve eller bare på det jeg sier? Anonymous poster hash: 31ae1...7ee
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Kan det være at du har narkolepsi? Ta deg en tur til legen og få sjekket det ut du..... Mulig. Leste på det nå og det kan passe. Men vises det på blodprøve eller bare på det jeg sier? Anonymous poster hash: 31ae1...7ee Det veit jeg ikke. Du må nesten høre med legen om det. Prøv å få deg en time så fort som mulig...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Går du på noen medisiner? Jeg har det samme problemet. Kan ikke kjøre lenger enn 5-10 minutter før jeg begynner å duppe av! heldigvis er det 5 minutter å kjøre til bhg og jobb.. Kan sitter og skrive på dataen sånn som nå, eller se på tv, og plutselig sovne.. Men jeg går på ganske sterke smertestillende, og det var etter jeg begynte på de, det begynte.. Hvis ikke, gå å sjekk deg hos legen så fort så mulig. Kan være noe kroppen din mangler! Anonymous poster hash: f6921...3d9 Nei. Går på ppiller og allergimedisiner, men har gått på de lenge og før dette problemet startet... Anonymous poster hash: 31ae1...7ee Har en venninne som blir veldig trøtt av allergimedisiner, men det er jo litt rart å plutselig reagere på det etter å ha brukt de lenge.. Bestill deg en legetime! Håper du finner ut av det! Det er så utrlolig slitsomt å ha det sånn! Og ikke minst farlig når du dupper av i bilen! Anonymous poster hash: f6921...3d9
DaTuMa Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Har du sjekket blodsukkeret ditt? Jeg blir sånn når blodsukkeret og bt er lavt. Kan sitte å riste på hodet for å holde meg våken, men sovner likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå