Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Danny Sport Prestige! http://www.babyland.as/duo-prestige-collection/duo-prestige-brun Jeg har sett på denne vognen og synes det virker som om den har mange gode egenskaper. Den har stoor bag og langt sete (1m!) på sittedelen. 4 store svingbare hjul, vendbar sittedel og ser stødig og god ut. Er det noen som har denne vognen og kan si litt om den? Jeg har søkt etter erfaringer på nett, og da ser det ut som om folk får bakoversveis fordi den har en polsk produsent. Men spurte en dame på gata som hadde vogna, og hun var veldig positiv. (hun hadde brukt den i over et år) Hvordag er den å legge sammen? Blir den stor eller liten? Hvordan er regntrekket? Er den så god å trille som den ser ut? Jeg får store barn, så jeg er opptatt av at bagen og sittedelen skal være store. Samtidig så har vi liten plass i entreen, så den må legges sammen hver dag. Jeg vil ha 4 hjul, men vil at de fremre skal være bevegelige. Jeg vil at ungen skal kunne sitte mot meg i begynnelsen. Både meg og mannen er høye, så vi må kunne regulere håndtaket. Kan noen si meg om dette er en god vogn å kjøpe? Er det noen andre alternativer dere mener er bedre for oss? (i tilfelle hvorfor?) Vi har heller ikke råd til en veldig dyr vogn som f.eks Bogaboo Buffalo... som jeg har sett på.. Anonymous poster hash: 407df...14e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Hvorfor i all verden får folk bakoversveis av at det er polsk produsent.... Virker som en bra vogn. Er det ikke bilder og/eller beskrivelser av hvordan den legges sammen? Anonymous poster hash: 3435b...c44
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Virker som en grei vogn. Men jeg ville ikke brukt bilsetet... Anonymous poster hash: d1fbb...584
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Enig ang bilsetet, hadde ikke brukt det uten å ha sett gode testresultater først. Jeg har lagt merke til at de fleste bilseter som hører til barnevogner (eks Emmaljunga og Brio) gjerne får totalslakt i tester. Ellers ser vogna ok ut. Anonymous poster hash: f7615...4ec
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Jeg tenker ikke å kjøpe bilsetet med, for vi har allerede et godt sete som vi har arvet! Men jeg finner ikke noe bilde av vognen slått sammen med sitedelen på.. Har ikke så lyst å demontere hele vognen hver gang. Hvorfor folk blir stressa av at det er en polsk vogn vet jeg heller ikke. De har vel egentlig kalt og vått klima i Polen også, så jeg tror de har vogner som er lune og gode i forhold til mange av "in-vognene" bugaboo el.l som er gangske åpne. Det er vel fordommer mot øst europa, kanskje? Anonymous poster hash: 407df...14e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Det var HI forresten! Anonymous poster hash: 407df...14e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Jeg tenker ikke å kjøpe bilsetet med, for vi har allerede et godt sete som vi har arvet! Men jeg finner ikke noe bilde av vognen slått sammen med sitedelen på.. Har ikke så lyst å demontere hele vognen hver gang. Hvorfor folk blir stressa av at det er en polsk vogn vet jeg heller ikke. De har vel egentlig kalt og vått klima i Polen også, så jeg tror de har vogner som er lune og gode i forhold til mange av "in-vognene" bugaboo el.l som er gangske åpne. Det er vel fordommer mot øst europa, kanskje? Anonymous poster hash: 407df...14e Jeg tror bilsetet kommer med i pakkeprisen, det gjør det iallefall hos oss. Samme prisen iallefall. Anonymous poster hash: 4e738...1cd
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Å, det var jo litt rart.. at det ikke går å kjøpe enkeltdeler. Det er jo ikke alle som trenger alle de tingene. Hva om jeg bare hadde trengt sportsvognen da? Er det virkelig ingen som har denne vognen? Jeg har sett mange som triller rundt på den her i byen! (Bergen) Dytter litt og håper på flere svar.. Er den lett å manøvrere? Anonymous poster hash: 407df...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå