Gå til innhold

inspiret.Hva har du på deg i skiløypa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skapsporty, det betyr at jeg stiller opp på det meste med barna, men nekter plent å kle meg i supersportye klær.

Jeg ønsker ikke å gi inntrykk av at jeg trener iherdig for å være den beste, men jeg vet at jeg fint kan gå ifra mange og jeg vil gi inntrykk av å være en underdog mens jeg gjør det.

Så i skiløpa er det slalombukse og varm vinterjakke som teller, gjerne med fancy lue og tykke hansker.

Anonymous poster hash: 7d849...7a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er der for ett spørsmål å komme med i juni? Lite å gjøre eller???

Anonymous poster hash: 6958f...fa3

Skrevet

Hva er det for et svar å komme med i juni da??

Er da ikke så lenge siden vi gikk på ski og ikke så lenge til vi skal det igjen, lage snømenn, snøhuler og ake.. Gleder meg allerede. Ikke noe mygg og syklister:P

Anonymous poster hash: 7d849...7a5

Skrevet

Vindbukse og vindjakke med ull under, evt mellomlag avhengig av temperaturen.

Skrevet

Det kommer ann på hva jeg skal. Er jeg ute med ungene eller på fjelltur har jeg vesentlig mer på meg enn om jeg skal ha en kort hard intervalløkt.

Anonymous poster hash: 0e61c...0d4
Skrevet

Haha, ser helt dust ut.
Brun skibukse/selebukse. Fin nok den, men billig type. Ikkje noke kjent merke.
Vinterjakka mi, gjerne noke eg har kjøpt på B-young til 200,-
Kanskje ei svart lue som det står New York på. (tar det eg finner)
og hansker - igjen tar det eg finner. Er eg heldige så er det svarte "skikkelige" votter, slik vi hadde i barndommen.

Skal begynne å reise på fjellet "kvar helg" fom. neste sesong, og noken kollegaer av mannen som har campingvogn på samme sted, vel eg såg de i vinter, og eg har tenkt å kreve å få meg noke Bergans-klær eller tilsvarende, så eg ikkje føler meg totalt underlegen. :)

Anonymous poster hash: 6f6cb...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...