Gå til innhold

Antydning til kul på magen eller? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall meg "ond", men ser mer ut som en "afrikamage" som syltynne ofte kan få... 

Anonymous poster hash: a96ff...18b
Skrevet

Og så blir man jo ikke rund så høyt oppe så tidlig uansett. Man ser det mer over skambeinet. 

Anonymous poster hash: a96ff...18b
Skrevet

Hvorfor spekulerer dere i graviditet her? Når man trener så hinsides mye som fotballfruen gjør, skjønner man vel at kun en liten dose alkohol i ny og ne kan ødelegge treningsresultater, eller visste dere ikke det? :-) Vet om mange som blir treningsnarkomane som helt slutter å drikke, så om hun drikker minimalt/ingenting trenger vel ikke det bety graviditet... djises

Anonymous poster hash: 01c53...b61
Skrevet

Hvorfor spekulerer dere i graviditet her? Når man trener så hinsides mye som fotballfruen gjør, skjønner man vel at kun en liten dose alkohol i ny og ne kan ødelegge treningsresultater, eller visste dere ikke det? :-) Vet om mange som blir treningsnarkomane som helt slutter å drikke, så om hun drikker minimalt/ingenting trenger vel ikke det bety graviditet... djises

Hun sletter også alle kommentarer om graviditet (ja, mulig hun er lei av kommentarer ang det da..)

Anonymous poster hash: 03d58...5a7

Skrevet

Hun sletter også alle kommentarer om graviditet (ja, mulig hun er lei av kommentarer ang det da..)

Ja hun synes vel ikke det er så kult at folk synes hun har en litt rund mage, når hun trener for å se bra ut vel. 

Gjest Anybody
Skrevet

Er DET seriøst en kul på magen? Jaja, tar meg en muffins og himler med øynene ;)

Skrevet

Er DET seriøst en kul på magen? Jaja, tar meg en muffins og himler med øynene ;)

Hehe konditoren, dette er jo Dib. Her er alt fra str 38 og oppover lubbent har jeg lest..?! Og at str 38 ikke er slankt, uansett hvor lang du måtte være ift vekta di. 

Skrevet

Antydning til, ikke en ordentlig kul.

Skrevet

Jeg ser ingen tegn på svangerskap, men hun ser ganske godt ut for tiden, er ikke så sykelig tynn som hun var en stund. Kanskje det at puppene er større, hun spiser normalt, ser sunn og frisk ut er et tegn på svangerskap? Vi får vente å se ;)

Anonymous poster hash: 4d086...53a
Skrevet

Hvorfor henge seg opp i dette egentlig? Om hun er gravid, så vil dere jo få vite det før eller siden uansett. Hvorfor er det så jævla viktig om hun er gravid egentlig? Kan ikke det få være hennes sak? Hadde du likt om "alle" hadde gått rundt å skrevet sånne innlegg om deg?

Skrevet

Hvorfor henge seg opp i dette egentlig? Om hun er gravid, så vil dere jo få vite det før eller siden uansett. Hvorfor er det så jævla viktig om hun er gravid egentlig? Kan ikke det få være hennes sak? Hadde du likt om "alle" hadde gått rundt å skrevet sånne innlegg om deg?

Nå tror jeg du misforstår litt her :) Det er ikke så jæævla viktig for meg om hun er gravid eller ikke!

Skrevet

Hahaha.. Rene "heksejakta" etter et svangerskap her eller??

Så tynne mennesker får "kul" på magen når de bøyer ryggen slik..

Anonymous poster hash: f3dab...abf
Skrevet

Hadde ikke dama likt å være "kjendis", bli sett, snakket om og spekulert rundt hadde hun lagt ned den bloggen for lenge siden!

Hun ønsker å være Norges mest leste blogger, da kommer oppmerksomheten med på kjøpet...

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere egentlig mener dette er heksejakt. Det er jo dette hun får betalt for.

Desto flere klikk på bloggen, dess mer penger i kassa og flere sponsa klær og ferieturer :)

Skrevet

Hver er denne/ disse fotballfruene? Leser stadig om de her inne..

Men hun der så iallefall ikke gravid ut..

Anonymous poster hash: dddf8...b87

Skrevet

Jeg tror og hun er gravid!

Anonymous poster hash: 2e678...c35

Skrevet

Hver er denne/ disse fotballfruene? Leser stadig om de her inne..

Men hun der så iallefall ikke gravid ut..

Anonymous poster hash: dddf8...b87

Hun har en av norges største og mest leste blogger og er kjent pga den.

Hun er utdannet journalist og skriver om mote, mat og livet sitt, hverken mer eller mindre enn det, men kjent har hun jo blitt.

Hun skriver litt for noen ukeblader og har gitt ut kokebok, også er hun gift med en fotballspiller (middelmådig og mindre kjent).

Gjest Anybody
Skrevet

Hehe konditoren, dette er jo Dib. Her er alt fra str 38 og oppover lubbent har jeg lest..?! Og at str 38 ikke er slankt, uansett hvor lang du måtte være ift vekta di.

Haha stemmer det! Glemte jeg i et lite sekund jeg ;) my bad! Er bælfeit blott jeg etter jeg begynte å henge her inne.. Skutt vektoppgang ;)

Skrevet

Hun er gravid;-)

Det har jeg fra sikker kilde....;-)

Anonymous poster hash: 422ac...d4f
Skrevet

Hun er gravid;-)

Det har jeg fra sikker kilde....;-)

Anonymous poster hash: 422ac...d4f

Hvor langt er hun på vei da? Kan vel ikke være mer enn 2-3 måneder?

Skrevet

Hun er lykkelig gift, har det bra og mer sikker på seg selv. Hun spiser softis. La nå dama få lov å leve mer normalt og skeie ut med is osv, uten at dere skal kommentere at hun har lagt på seg. Ikke spesielt gøy å høre at man ser gravid ut om man ikke er gravid og har slitt med spiseforstyrrelser tidligere.

Anonymous poster hash: bb040...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...