Gjest amandine Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: Kjempefin cuphelg med fineste jentene - for en heldiggris jeg er som har fått være med de store jentene(11-12) på cup en hel helg(jada, jeg vet jeg ikke var sprudlende positiv i utgangspunktet). Tenk så heldig å få være den som henger på slep men er ønsket, og kan plastre knær, knuse isposer og fikse gnagsår og kjærlighetssorg. Hat: Kjipe ryggen som gir fæle vondter helt ned til tærne. Punktum finale.
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: Sommeren og sommerhelger og sommerunger, egne og innlånte Jonathan Franzen, Freedom (som jeg fant i samlinga mi og som det viste seg at jeg har kjøpt men ikke lest - o lykke!) Hagejungelen Fine fine klærne i garderoben min, som jeg kanskje kommer inn i om dagens nettopp påbegynte superstrengkur gjennomføres Fine kollegene som har kaffen klar og godt humør Fine venner Penger på konto Hat: De sure antimenneskene som prøver å legge gråtåka si over alt (jada, det er en fortsettelseshistorie) Neket med kvitrestemmen og det imbesile smilet Kroppen som er så inni nøkken konstant vond uanfaansett hva jeg gir den, selv trening, tøying, massasje hjelper i beste fall i to minutter - og hvor sliten man blir av konstante smerter Mengden Ibux som følger av forrige punkt
Gjest amandine Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Forteller du litt mer om superstrengkuren? jeg har fikset ti kilo siden jul men er fremdeles ti unna mål.... og mål er om fjorten dager...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Forteller du litt mer om superstrengkuren? jeg har fikset ti kilo siden jul men er fremdeles ti unna mål.... og mål er om fjorten dager... FLINKA!!!
bIomstre Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Elsk: Hele søndagen i hagen! Rabarbrasorbet i frysen Sommerfester At veslas nye favorittsyssel er støvsuging Feriepenger på torsdag Hat: Gresspollen (våkna med sammenklistra øyne og kjempesliten etter 8 timers søvn) ...OG AT DIB, ETTER OPPDATERINGEN, LOGGER MEG UT HELE FUCKINGS TIDA; SELV MIDT I SKRIVINGEN AV ET INNLEGG Endret 17. juni 2013 av bIomstre
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Forteller du litt mer om superstrengkuren? jeg har fikset ti kilo siden jul men er fremdeles ti unna mål.... og mål er om fjorten dager... Nutrilett-uke med trening attåt. Fem poser om dagen, ingenting annet, er planen. Men det er selvsagt vanskelig å gjennomføre om man har unger i huset man skal være et godt forbilde for, derfor blir det i mitt tilfelle kun denne uka, som en skikkelig pangstart. Har gjort det før og veit det virker, både på størrelse på magen og på følelsen.
Gjest amandine Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Forteller du litt mer om superstrengkuren? jeg har fikset ti kilo siden jul men er fremdeles ti unna mål.... og mål er om fjorten dager... Nutrilett-uke med trening attåt. Fem poser om dagen, ingenting annet, er planen. Men det er selvsagt vanskelig å gjennomføre om man har unger i huset man skal være et godt forbilde for, derfor blir det i mitt tilfelle kun denne uka, som en skikkelig pangstart. Har gjort det før og veit det virker, både på størrelse på magen og på følelsen. Åkei. Nå satte jeg akkurat til livs min deilige tunfisklunsj, men jeg følger deg. Ligger da 24 timer bak deg i løypa. Kan man forvente fremgang(nedgang) som monner på en uke altså? Gikk litt skeisen i helgen..
Anne-B. Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: Fin kortur i helga med flotte mennesker som tar vare på en som havnet litt for langt ute på galeien. Jeg naila den soloen og befridde meg fra fortidens gamle spøkelser. Kaffe som just nu er ferdig på trakteren. Ikke noe hat å rapportere om så langt, men jeg er ikke helt våken, så jeg finner sikkert på noe. Funker sånn superkur altså? 7 dager altså? Hvor mye koster det?
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Forteller du litt mer om superstrengkuren? jeg har fikset ti kilo siden jul men er fremdeles ti unna mål.... og mål er om fjorten dager... Nutrilett-uke med trening attåt. Fem poser om dagen, ingenting annet, er planen. Men det er selvsagt vanskelig å gjennomføre om man har unger i huset man skal være et godt forbilde for, derfor blir det i mitt tilfelle kun denne uka, som en skikkelig pangstart. Har gjort det før og veit det virker, både på størrelse på magen og på følelsen. Åkei. Nå satte jeg akkurat til livs min deilige tunfisklunsj, men jeg følger deg. Ligger da 24 timer bak deg i løypa. Kan man forvente fremgang(nedgang) som monner på en uke altså? Gikk litt skeisen i helgen.. Det funker. Ikke voldsom nedgang men voldsom krymping av min ellers alltid fullstappa midt-del. Litt samme effekt (uten slapphet, jævelskap og dødsønske) som å spy noen dager - bare at man altså sørger for å holde seg hydrert og faktisk får i seg næringsstoffer man trenger. Anne-B: det kosta 199 for femten måltider (dvs tre dager) på Kiwi. Og det er ikke gøy, men det er overlevelig, siden man ikke er dødelig sulten.
Anne-B. Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Forteller du litt mer om superstrengkuren? jeg har fikset ti kilo siden jul men er fremdeles ti unna mål.... og mål er om fjorten dager... Nutrilett-uke med trening attåt. Fem poser om dagen, ingenting annet, er planen. Men det er selvsagt vanskelig å gjennomføre om man har unger i huset man skal være et godt forbilde for, derfor blir det i mitt tilfelle kun denne uka, som en skikkelig pangstart. Har gjort det før og veit det virker, både på størrelse på magen og på følelsen. Åkei. Nå satte jeg akkurat til livs min deilige tunfisklunsj, men jeg følger deg. Ligger da 24 timer bak deg i løypa. Kan man forvente fremgang(nedgang) som monner på en uke altså? Gikk litt skeisen i helgen.. Det funker. Ikke voldsom nedgang men voldsom krymping av min ellers alltid fullstappa midt-del. Litt samme effekt (uten slapphet, jævelskap og dødsønske) som å spy noen dager - bare at man altså sørger for å holde seg hydrert og faktisk får i seg næringsstoffer man trenger. Anne-B: det kosta 199 for femten måltider (dvs tre dager) på Kiwi. Og det er ikke gøy, men det er overlevelig, siden man ikke er dødelig sulten. Ok, for det er for det meste i midtre seksjon problematikken ligger.
Gjest amandine Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Midtre seksjon, ja. Hadde den på magisk vis krympet litt så man slapp å gå med magen som en pølse i bukselommene(!?!) kunne man straks hatt på seg den fine toppen under den fine jakka selv om vektnåla fremdeles var over 85.....grøss og gru
Gjest Anybody Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: forelsket, bakemani, snart ferie, kul unge som bare er ja dødskul og empatisk, Sol! Gode venner og familie! Hat: forelskelse(ikke min greie egentlig), bakemani(blir feit av sånt), sol(ikke bra med bikinisesong nå som je baker så mye), kreft, Egentlig er alt elsk
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Ok, for det er for det meste i midtre seksjon problematikken ligger. Jeg har voldsomt mange fine sommertopper som dessverre for tiden får meg til å se gravid ut, så fleskemagan må vekk, rett og slett. Og bikini er noe jeg bare ler dystert av. Og det er synd, for jeg er egentlig veldig deilig. Dessuten må jeg faktisk i gang med styrketrening. For det er så inni hampen slapt alt sammen, bortsett fra beina og armene, som jo er i bruk. Det var ikke engang en liiiten smule ondskap involvert da jentungen kommenterte at den ferdighevete pizzadeigen var helt lik min mage... det var rent deskriptivt. Endret 17. juni 2013 av sug lut
prekæs Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: Jeg har begynt å plukke inn grønnsaker fra hagen og en 6 meter høy og like bred Hurdalsrose blomstrer. 4 dager jobb og så ferie, nytt kjøkken. Hat: Mer sliten en vanlig.
Iiiiik Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: Sola skinner Jeg tror kanskje jeg får ny jobb, de ser ut til å velge meg foran de 54 andre søkerne Snart har ungene sommerferie og da føles det som om jeg også har det Har bestilt alle overnattingsstedene våre på vår aller første bilferie og gleder meg til mange nye steder Begge kjøleskapene bugner av kaker, hadde ikke mindre enn ti sorter i helgen... Hat: En ferdighevet pizzadeig på mitt midtparti også Ingen motivasjon til nutrilett og annet Må bestemme meg for om jeg skal bytte jobb og bevise at jeg kan noe i stedet for å være der hvor alle synes jeg er flink uansett hva jeg gjør
Iiiiik Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Freedom leste jeg for et par år siden. Likte den egentlig ikke så supergodt hele tiden da jeg leste den, men husker det veldig godt ennå, det er jo et kvalitetstegn i seg selv. De sure folka du omgir deg med, finnes det ingen kur? Tvi tvi tvi med sykdom konditoren, høres ikke ut til å være småting du skal avklare!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: Ferdig med runde 6 med sensurering på 7 arbeidsdager Hat: Tom og sliten helt hinsides og psoriasisen har begynt å hilse på..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: Det er sol ute, og lyst til laaangt på natt. Sånt blir jeg i godhumør av. Jeg har gått ned 4 kg den siste mnd. Begge ungene sover, i sine egne senger. Lillemann sover nå fra 21-05 uten mat, og så videre til kl 10. Jeg har trent hver eneste dag den siste mnd, også idag. Hat: Mamma ligger enda på sykehuset. Mensen er på vei, så jeg døøøør etter sjokolade. Har intet i hus, så i sted sto jeg med en skje nedi melispakken. De omtalte 4 kiloene er vel straks tilbake pga det. Jeg oppdaget nettopp på babycallen at lillemann er våken igjen..
ellen-propellen Skrevet 17. juni 2013 #19 Skrevet 17. juni 2013 Elsk: Begynner å få tak på den nye jobben, og jeg regner lønn så kalkulatoren gløder Ungene har lekt sammen i dag isteden for å krangle Båttur Bakte hele helgen Hat: Dominerende kolleger som sluntrer unna arbeid Grinete mann som burde hatt mer bank en mat Kalde vinden på sjøen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå