Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hvis dere har hatt en krangel eller noe som gjør at dere spør om råd her inne, og de fleste er enig med deg og at det du sier høres mest rett ut eller noe sånn har dere da vist tråden herfra til den dere har kranglet med? Og hvordan reagerte personen på det? Jeg tror nemlig at om jeg hadde kranglet med kjæresten min og jeg legger ut for hele verden hva vi krangler om eller problemer vi har så hadde han blitt sint og såret. Hvem som helst kan lese hva som står her inne. Og hadde en vennine vist meg hvor urimelig jeg var ved å vise til sin tråd fra ett slikt forum hadde jeg seriøst bare ledd, jeg hadde ikke tatt der seriøst . Jeg bare lurer på hva dere tenker om dette. Anonymous poster hash: ef724...caf
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Nei, men det kan jo være en pekepinn på om man bør gi seg eller stå på sitt... Å si "du tar feil fordi de sier det på dette forumet" ville jo bare blitt barnslig. Mannen min har for øvrig ingenting imot at jeg skriver om han her så lenge jeg anonymiserer informasjonen, ellers ville jeg ikke gjort det. Anonymous poster hash: f10e1...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå