Gå til innhold

trass og uvørenhet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger stadig merke til at de dagene fireåringen min er ekstra trassig og i dårlig humør, sutrete osv, så er han også ganske uvøren og klønete. Dvs.. han blir så urolig og ustabil i kroppen på en måte, så det ender alltid med at han slår seg på ulike måter gjennom dagen. I går hadde vi en slik dag. Han protesterte på alt, sutret og holdt på i det uendelige. I løpet av dagen skled han på badegulvet og slo hodet (langvarig gråt), tråkket utenfor trappen og datt og slo hull på kneet (blod og plaster), dunket en kopp opp i tannkjøttet (blod), falt på gulvet og vrikket benet (langvarig gråt)... + en masse mindre slag og dunk her og der..

Kjenner dere igjen dette?

Anonymous poster hash: 2c0db...802
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min treåring er også sånn.. Akkurat som hun har en uro og rastløshet i kroppen de dagene trassen er som verst.. Hun snubler i egne bein, går på ting, faller ned osv..

Om det er humøret som påvirker kroppen.. At hun liksom er litt sånn sinna og sur, og dermed kanskje ukonsentrert og derfor snubler osv, eller om det er andre veien vet jeg ikke!

Men hun kan gråte lenge på sånne dager for et lite skrubbsår som hun andre dager ikke bryr seg om å fortelle om en gang..

Anonymous poster hash: 71e7c...f3c

Skrevet

Ikke tenkt på det før nå, men ja slik er det her og! Alt, stort som smått blir blåst opp og blir helt katastrofe. Disse verste dagene er det akkurat som om hun "leter" etter ting å bli sinna, sur eller trist for, alt er galt. Er deres barn likens?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...