Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 ... gravide som røyker altså! Kjenner ei som røyka gjennom svangerskapet, hennes nydelige datter på 1 1/2 år er full i astma i dag.. Anonymous poster hash: 571fb...23a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 At det SER jævla dumt ut er nå én ting. Men det er jo fullstendig idiotisk!! Jeg har sluttet begge gangene vi startet prøvingen. Det er ikke SÅ vanskelig! Anonymous poster hash: d7eb8...847
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Min tante har fått to allergiske barn.astma, allergier etc. Hun røyket gjennom hele svangerskapet, begge gangene og. Hun sa det ville gi henne små barn som var lettere å føde. Brødhue! Er helt enig, kan ikke skjønne at de får seg til det. Jeg røyket 20 om dagen, sluttet det øyeblikket jeg så testen. Det er bare viljen til å sette barnet forran en selv det kommer an på. Anonymous poster hash: ffb06...001
You can call me Dårris Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Hmmm. Jeg har faktisk aldri sett en gravid røyke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå