Gå til innhold

Dere rundt uke 28- hvor mye kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag hatt kynnere og svake mensmurringer nederst i magen. Også lette smerter/ sviende følelse øverst i magen. Får kynnere både sittende og selvsagt ved bevegelse.

Håper d gir seg og at murringene bare er livmoren som vokser. Er 2 gangs men husker ikke hvordan det var sist rundt uke 28:/ glemmer visst fort på 2 år.

Anonymous poster hash: 85ab2...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg har hatt noen kynnere enda jeg. Er i uke 31. Er det vanlig at alle får det?

Anonymous poster hash: ca477...9ab
Skrevet

Ikke alle får kynnere nei, men det er vanligere hos flergangs.

Selv fikk jeg mye kynnere allerede i uke 28 og slik ble resten av svangerskapet. "Min nye hverdag" sa de på føden. Da gikk jeg med 15-25 kynnere i timen, som tok seg opp og ble verre utover ettermiddagen/kvelden.

Anonymous poster hash: 37c86...7ee
Skrevet

Tror ikke jeg har noen enda, er i uke 30. Tror jeg dessuten har glemt hva kynnere er.. Er det når magen strammer seg og blir hard? Hadde det sånn sist, men lite denne gangen.

Skrevet

Første gang kjente jeg ikke kynnere før dagen etter termin. Andre gang kjente jeg kynnere fra uke 38 tror jeg. Denne gangen hadde jeg en del kynnere litt før der du er nå, men det ga seg etter noen uker. Nå har de begynt igjen, i uke 36.

Anonymous poster hash: 403ca...94d
Skrevet

Kynnere hele tiden er også, 29 uker på vei. Har hatt dem siden starten på 2.trimester. Blir verre og verre, hadde det sånn i forrige svangerskap også. Da fødte jeg dagen før termin.

Er du bekymret for om det skal være noe annet enn kynnere er det bare å ringe legen. Bedre med en sjekk for mye enn for lite. De kan sjekke om kynnerene påvirker livmorhalsen, og om de ikke gjør det er det ikke noe å tenke på annet enn at det trener opp livmoren til fødsel :-)

Anonymous poster hash: 8b106...aec

Gjest lemon-aid
Skrevet

Uke 28+1 her, Ingen kynnere her.. Kjenner av og til stikking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...