Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Nå må vi nesten bestemme oss :/ Mannen liker Helle, jeg lener mot Lone. Anonymous poster hash: 4caca...d79
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Hedda er jo utrolig vakkert fordi det heter jenta vår:) Anonymous poster hash: 6816b...06e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Takk for svar. Forresten storebror heter William. Anonymous poster hash: 4caca...d79
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Ikke flere? Anonymous poster hash: 4caca...d79
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Jeg kommer fra Danmark, og der er lone synonymt med en 60 år gammel storrøykende bordellmamma. Huff! Anonymous poster hash: edd7d...f6a
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Jeg synes Lone er vakkert! Anonymous poster hash: f3469...2f0
Gjest Anybody Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Lone syntes jeg er veldig fint samme med Hedda. Erika syntes jeg høres litt billig ut :/
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Helle, eller enda bedre: Hella. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Erika eller Hedda! Lone og Helle syns jeg er veike navn. Anonymous poster hash: df3f0...05a
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Ikke Lone. De andre var fine! Anonymous poster hash: 91936...366
Gjest Ingen skal få! Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Erika eller Hedda. Lone er så stygt at jeg får frysninger
Gjest Thunder Road Skrevet 17. juni 2013 #19 Skrevet 17. juni 2013 Erika Deretter Hedda, Helle og Lone.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. juni 2013 #20 Skrevet 17. juni 2013 Lone eller Helle vanskelig å rangere de to, men de er penest!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #21 Skrevet 17. juni 2013 Likar korkje lone eller erika, men tykkjer både helle og hedda er nydelege :-) Anonymous poster hash: c000b...997
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #22 Skrevet 17. juni 2013 Helle, vel! (Datteren min på seks mnd heter faktisk det ) Anonymous poster hash: a5dca...374
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #23 Skrevet 17. juni 2013 Takk for svar Anonymous poster hash: 4caca...d79
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #24 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har en liten Lone Anonymous poster hash: 8d5a3...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå