Gå til innhold

Meldekort, trenger hjelp :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på AAP i 50% og jobbet 50% en periode nå. Er akkurat operert og er dermed 100% sykemeldt en periode, hva krysser jeg av på meldekortet da? For syk eller deltatt på tiltak/kurs? Ble så i tvil og håper på hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da krysses det av for sykdom :)



Anonymous poster hash: 0a6df...b84
Skrevet

Hvis du trykker av for sykdom mottar du ikke aap for alt.



Anonymous poster hash: c8a14...a3f
Skrevet

Hvis du trykker av for sykdom mottar du ikke aap for alt. Anonymous poster hash: c8a14...a3f

Dette er feil. Kun de som mottar dagpenger som får reduksjon i utbetalingene når de krysser syk på meldekortet.

 

Anonymous poster hash: 039d0...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...