The little mermaid Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har vært på AAP i 50% og jobbet 50% en periode nå. Er akkurat operert og er dermed 100% sykemeldt en periode, hva krysser jeg av på meldekortet da? For syk eller deltatt på tiltak/kurs? Ble så i tvil og håper på hjelp
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Da krysses det av for sykdom Anonymous poster hash: 0a6df...b84
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Hvis du trykker av for sykdom mottar du ikke aap for alt. Anonymous poster hash: c8a14...a3f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Hvis du trykker av for sykdom mottar du ikke aap for alt. Anonymous poster hash: c8a14...a3f Dette er feil. Kun de som mottar dagpenger som får reduksjon i utbetalingene når de krysser syk på meldekortet. Anonymous poster hash: 039d0...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå