Gå til innhold

Bytte av bilsete til str 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når byttet dere bilsete fra 0 - 13 kilo til neste størrelse? Min gutt er ett år og han har fått ny bilstol som han hater!!! Jeg lurer på om jeg må bytte tilbake til den gamle? Han er 9 kilo.

Anonymous poster hash: f76a8...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med eldste byttet vi noen uker før han ble 1 år. Den passet fint lengdemessig og vektmessig, men var begynt å bli litt trangt rundt skuldrene. Vi skulle også kjøre en lengre tur, så fant ut at vi like gjerne kunne skifte stol. Vi kjøpte da en Akta Graco Duologic. Ikke hatt problemer med mistrivsel i denne hos noen av ungene.

Yngste skiftet når hun var ca 14 mnd. Da var hun vel rundt 9 kg tenker jeg, så fortsatt en del kilo og gå på. Men selene begynte å passe dårlig(dvs de begynte nedenfor skuldrene.) Vi kjøpte en Besafe izi Combi(brukt bakovervendt). Sitter ganske høyt og ser godt ut i denne og har ikke hatt noe misnøye.

Eneste jeg har å utsette på den stolen er at den har bratt sittestillling og dårlig hvilestilling, men det skyldes nok mye bilsetet i vår bil. Akta Graco-stolen derimot, står  veldig bra i bilen og har god hvilestilling. Men der sitter de litt lavere.

Anonymous poster hash: d18d7...b97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...