Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg mistenker en av mine venninner for å være etter min samboer. Hun driver og spør om hjelp fra ham til forskjellige småting, inviterer ham på kaffe (hun er felles venninne av oss altså, ikke bare min venninne), skriver masse med ham på sms. Men samtidig er hun VELDIG hyggelig og høflig mot meg, nesten overdrevent. Noen som har opplevd at en annen dame prøver å "stjele" deres mann/samboer og oppfører seg prikkfritt overfor dere? Anonymous poster hash: 26ca4...3e7
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Ja, det er faktisk typisk oppførsel fra den type menneske. Motbydelig og forkastelig. Hva syns/tror mannen din? Anonymous poster hash: e9f42...406
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Ja, det er faktisk typisk oppførsel fra den type menneske. Motbydelig og forkastelig. Hva syns/tror mannen din? Anonymous poster hash: e9f42...406 Det jeg mistenker er at hun oppfører seg slik mot meg for å kunne påstå at jeg er sjalu uten grunn hvis jeg tar opp med samboeren denne utstrakte kontakten, siden hun er jo så høflig og vennlig mot meg da... Samboeren skjønner selvfølgelig ingenting og nyter oppmerksomheten... HI Anonymous poster hash: 26ca4...3e7
skjotta Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har ikke opplevd dette, men jeg tenker vel slik at dersom du og mannen din har ett godt, solid forhold så kan hun vel prøve alt hun vil?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Mannen min har et veldig godt forhold til hun som var min forlover. Det hender de går ut uten meg og hun ringer ham rett som det er for hjelp til ting ol. Jeg synes det er veldig hyggelig at de trives sammen og ser det ikke som noe problem. Mulig hun har vært litt forelsket i ham, men sånt går over. De gjør ikke noe galt. Anonymous poster hash: 04657...a14
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har ikke opplevd dette, men jeg tenker vel slik at dersom du og mannen din har ett godt, solid forhold så kan hun vel prøve alt hun vil? Jeg mener at vi har godt og solid forhold, selv om vi har gått gjennom tung periode da han fikk fødselsdepresjon etter min graviditet og fødsel av yngste barnet. Vi er for tiden på veg oppover, prøver å prioritere hverandre og er i en sårbar periode egentlig siden vi prøver å finne tilbake til den forelskelsen som var i begynnelsen. Mitt andre problem er at jeg har bestandig blitt forlatt/dumpet/bedratt til fordel for ei annen dame i tidligere forhold. Opplevd utroskap, løgner og stoler egentlig ikke på noen 100%. HI Anonymous poster hash: 26ca4...3e7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Mannen min har et veldig godt forhold til hun som var min forlover. Det hender de går ut uten meg og hun ringer ham rett som det er for hjelp til ting ol. Jeg synes det er veldig hyggelig at de trives sammen og ser det ikke som noe problem. Mulig hun har vært litt forelsket i ham, men sånt går over. De gjør ikke noe galt. Anonymous poster hash: 04657...a14 Bruker hun å skrive "glad i deg" til ham på sms da? Det gjør denne dama her... Skriver til ham HVER dag, ringer, vil treffes ute på kafe, byen osv. Drittlei hele kjerringa egentlig. Jeg har da også mannlige kompiser som jeg hadde kontakt så å si daglig før jeg traff samboeren. Men etter at både jeg og disse kompisene fikk seg partner så driver vi ikke å skriver til hverandre hver dag, skriver "glad i deg" og søt kliss på sms, i respekt for våre partnere og dessuten manglende interesse for kurtisering av hverandre når vi er i forhold på hver vår kant. HI Anonymous poster hash: 26ca4...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå