Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har et barn på 3 år som jeg aldri har vært borte fra(Bortett fra en og annen natt når h*n har ligget hos bestemor) Nå skal jeg og en venninne bort i 5 dager og jeg føler meg så slem som drar uten barnet mitt! Mannen min mener jeg trenger å komme meg litt bort å slappe litt av, jeg jobber 100%(noen ganger mere) og har en stressende hverdag ellers. Vi hadde en tøff start med barnet og jeg har gått på tåhev siden,men jeg tenker egentlig at h*n er så stor nå og pappaen er hjemme med h*n at det burde jo gå bra...men jeg tenker jo alt av farer hele tiden...uff:S hva om noe skjer med h*n eller meg, hva om h*n kommer til å skrike etter meg, hva om............... Anonymous poster hash: bf8ad...5e7
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Nyt ferien din Anonymous poster hash: 7ee54...7fa
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Kos deg på tur, du Barnet er jo hjemme med pappaen sin som det kjenner godt Det kan jo like gjerne skje noe med deg når du er på vei hjem fra jobb, på vei til butikken osv... Anonymous poster hash: 3746a...72d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Takk for svar:-) Ja, jeg har avbrutt en tur tidligere pga dette, men jeg må nesten bare gjøre det:) Anonymous poster hash: bf8ad...5e7
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Dra på tur og kos deg! Det er nok bra for dere begge Tipper pappaen også blir glad for tilliten fra deg + litt alenetid. Jeg tenker at jo lenger du venter, dess vanskeligere blir det og dess mer vil du tenke at bare du har fulle og hele kontrollen. Dra på tur og spør pappaen hvordan det går.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Det er bare sunt for dere begge å få litt tid fra hverandre. Iallfall ingen ting å ha dårlig samvittighet for. Anonymous poster hash: 563e1...941
Koala *g07* Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Høres ut som det sunneste du kan gjøre nå er å reise bort å kjenne litt på at mamma faktisk kan være venninne også. Nyt det og kom hjem med nye krefter. Barnet ditt har jo pappaen sin der, og vil skjønne at det faktisk går an at mamma er borte, og ser jo at du kommer tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå