Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Og hvor? Er det fryktelig "harry"? Vi snuser litt på campinglivet fordi vi ønsker å kunne feriere ved sjøen. Har ikke tilgang på hytte og har heller ikke råd akkurat nå så sesongsplass ser ut til å være en grei løsning. Men er det slik som på "Bøda"? Fyll og danseband? Vi er en helt "normal" familie med 3 barn, utdannelse og greie jobber. Anonymous poster hash: aac8f...112
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Vi har helårsplass og bruker den ofte. Det er ikke fest, fyll og støy, men mange barnefamilier, helgekos, påskeaktiviteter, sommerleker osv. Ungene elsker det og vi får en liten pause fra hverdagen. Anonymous poster hash: 578c3...c8b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Hvor mye koster det? Anonymous poster hash: 3baad...452
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Vi har ikke og har ikke peiling på hva det koster i Norge, men ville bare si at vi har mange venner som har campingvogn med eller uten campingplass og det høres kjempegøy ut! De er ofte på camping og det er ikke noe harry med det Dessuten, hvorfor bry seg? Vi har campingvogn, men ikke fast plass for vi vil dra den rundt + reise på ferie med den
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Ingen flere? Bryr oss ikke egentlig om hvorvidt andre synes vi er "harry", men mer om hvordan miljøet på campingplassene generelt er? Ønsker ikke fyll og fest, men mer rolig plass med mange familier. Men det varierer vel sikkert fra plass til plass også . Anonymous poster hash: aac8f...112
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Vi har akkurat kjøpt oss campingvogn og bestillt helårsplass i Saudasjøen.Skal brukes både til sommer og vinter. (skitrekk 10 minutt unna)Helt enig i at campingvogn og campingplass HØRES veldig harry ut, men hjelpes, kva så!!Er stort sett vanlige folk som bruker tilbudet. Ikkje kun harry folk i slitne grilldresser og med sneipen i munnvika. Vi tenker dette er en veldig fin måte å få være mykje ute i helgene. (blir mye inne-sitting ved dårlig vær når vi er heime) Anonymous poster hash: 983c6...830
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har lyst på en fast campingplass hvor ungene får mange gode minner fra. Jeg tenker innimellom på å sjekke ut mandal. Husker jeg var der som liten og det var jo fantastisk Campingplass er så morro for barna også med tanke på å bli kjent med andre barn :-) Dog, er langt å kjøre men kunne tenkt meg flere steder og da Kan jo sjekke ut nettsteder og søke på litt priser da? Anonymous poster hash: 74fd1...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå