Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Stemmer det at den er akattefri? Anonymous poster hash: 8870b...f0a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Lurer jeg og på? Anonymous poster hash: 39268...25d
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Jeg fikk sist mandag og ser at de ikke har trukket skatt der.
Gjest lykkeliggift Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Er 2 14 dagers perioder hver juni som er skattefri. Google AAP, NAV, skattefri
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Vil det ikke likevel utligne seg på et helt år? Hva er vitsen?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Vil det ikke likevel utligne seg på et helt år? Hva er vitsen? Jo, du betaler litt mer skatt de andre månedene i året for å kunne ha en skattefri måned i juni og desember. Når skatteoppgjøret regnes ut ser de jo på total lønn og totalt innbetalt skatt i løpet av året så vi får ikke noe ekstra, det er bare en måte å spare opp litt ekstra penger til sommer og jul på. Anonymous poster hash: d73b9...e2a
Papegøyeblomst Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Les nederst avsnitt, der står det om AAP og hvilke utbetalingsuker som er skattefrie http://www.nav.no/Om+NAV/Satsar+og+utbetalingsdatoar/Feriepenger+og+fritak+for+forskuddstrekk.1073747766.cms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå