Gå til innhold

aap som kommer i morgen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at den er akattefri?

 

Anonymous poster hash: 8870b...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg og på?

 

Anonymous poster hash: 39268...25d

Skrevet

Jeg fikk sist mandag og ser at de ikke har trukket skatt der.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Er 2 14 dagers perioder hver juni som er skattefri. Google AAP, NAV, skattefri

Skrevet

Vil det ikke likevel utligne seg på et helt år? Hva er vitsen?

Skrevet

Vil det ikke likevel utligne seg på et helt år? Hva er vitsen?

 

Jo, du betaler litt mer skatt de andre månedene i året for å kunne ha en skattefri måned i juni og desember. Når skatteoppgjøret regnes ut ser de jo på total lønn og totalt innbetalt skatt i løpet av året så vi får ikke noe ekstra, det er bare en måte å spare opp litt ekstra penger til sommer og jul på.

 

Anonymous poster hash: d73b9...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...