Gå til innhold

Geléshot : HJELP!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har laget dette før? Trenger forsåvidt ikke en oppskrift, men mer hjelp til beregninger. Det blir ca 50 personer... og det må jo være iallefall 100 shots..

HVOR Mye må jeg lage av? ??  Veldig takknemlig om dere kan hjelpe meg :)



Anonymous poster hash: e0fff...223
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha.... om du får svar så er det muligens en venninne av meg.... dronninga av geleshots ;)



Anonymous poster hash: 7ae73...907
Skrevet

En pk gele er 5 dl. Så da er det bare for deg å regne ut hvor mange liter du trenger ut i fra hvor store shotglass du skal bruke.

 

Anonymous poster hash: 493df...059

Skrevet

Husk at ikke alle spiser det der :)

Men kanskje 6 pakker :)



Anonymous poster hash: 35b73...dcd
Skrevet

Bruk 50/50 vann og sprit som væske, varm opp og rør ut pulveret- voila, fest :)

 

Anonymous poster hash: 08080...051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...