Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Noen som har laget dette før? Trenger forsåvidt ikke en oppskrift, men mer hjelp til beregninger. Det blir ca 50 personer... og det må jo være iallefall 100 shots..HVOR Mye må jeg lage av? ?? Veldig takknemlig om dere kan hjelpe meg Anonymous poster hash: e0fff...223
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Ha-ha.... om du får svar så er det muligens en venninne av meg.... dronninga av geleshots Anonymous poster hash: 7ae73...907
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 En pk gele er 5 dl. Så da er det bare for deg å regne ut hvor mange liter du trenger ut i fra hvor store shotglass du skal bruke. Anonymous poster hash: 493df...059
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Husk at ikke alle spiser det der Men kanskje 6 pakker Anonymous poster hash: 35b73...dcd
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Bruk 50/50 vann og sprit som væske, varm opp og rør ut pulveret- voila, fest Anonymous poster hash: 08080...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå