Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jenta mi fyller snart 5 og skal ha barneselskap. Noen som har tips til servering, aktiviteter, pynt?:-) Anonymous poster hash: 9b092...ad7
Wopi Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Gå på Nille og la henne plukke tema fra bursdagshylla der. Aktiviteter: Flasketuten peker på ved pakkeutdeling. Bjørnen sover Fiske godteposer Hale på grisen Fint vær? En liten fotballkamp, kanskje?? :-) Servering: Hamburgere, pizza eller pølser. Ispinner. Sjokoladekake. Kjør 3 bordsettinger til dette, tida går i nogenlunde rolige former med ungene rundt bordet. Hvit papirduk, la ungene tegne på duken. Min erfaring er at det enkle ofte er det beste med disse små. Det handler litt om å få tida til å gå, rett og slett, og å holde støynivået nede så godt man kan.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Tusen Takk for kjempe fine tips :-) Anonymous poster hash: 9b092...ad7
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Muffins og gele i engangsglass er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå