Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg skal begynne på puls, er litt lubben. Er redd alle vil se rart på meg, og tenke herregud så stor hu er... Hva ville dere tenkt? Anonymous poster hash: f707e...e92
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jeg vet ikke hva puls er, men regner med at det er et treningssenter. Hadde ikke tenkt noe om deg. Og hadde jeg gjort det hadde jeg tenkt at du var der for å trene
Bumblebeee Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Tenker bare positivt om overvektige på treningssentre. Det viser jo at de vil gjøre noe med situasjonen. Heier på deg!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 De fleste på treningssenteret har mer enn nok med å trene, de betrakter ikke de andre - det er min erfaring. Lykke til! Anonymous poster hash: 35b22...eed
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Tenker at det der, det burde mange andre gjør og Treningssenter er ikke bare for tynne babes som vil vise seg frem, mangen (de aller fleste) er det for å trene, å henger seg ikke opp i hva andre gjør. Anonymous poster hash: f9be4...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå