Gå til innhold

Hva tenker dere damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på puls, er litt lubben. Er redd alle vil se rart på meg, og tenke herregud så stor hu er... Hva ville dere tenkt?

 

Anonymous poster hash: f707e...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva puls er, men regner med at det er et treningssenter.

Hadde ikke tenkt noe om deg. Og hadde jeg gjort det hadde jeg tenkt at du var der for å trene :)

Skrevet

Tenker bare positivt om overvektige på treningssentre. Det viser jo at de vil gjøre noe med situasjonen. Heier på deg!

Skrevet

De fleste på treningssenteret har mer enn nok med å trene, de betrakter ikke de andre - det er min erfaring.

Lykke til! 



Anonymous poster hash: 35b22...eed
Skrevet

Tenker at det der, det burde mange andre gjør og :)

Treningssenter er ikke bare for tynne babes som vil vise seg frem, mangen (de aller fleste) er det for å trene, å henger seg ikke opp i hva andre gjør.



Anonymous poster hash: f9be4...908

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...