Gå til innhold

Pussig forglemmelse. Hva synes dere om sånt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen var ute i går med en gammel gjeng "kompiser". Han sa til meg han skulle ut med gutta.

Og har i dag ramset opp alle som var med. 4-6 gamle kamerater og en hot babe som kjenner en av de. Greit nok.

Så popper det opp bilder på instagram i dag med gjengen ute. Og der er jammen ei dame til. Ei dame min mann blir helt SNÅL av og jeg blir flau av å være dama hans hver gang hun er til stede for han er åpenbart betatt av henne.

Så viser det seg at han har vært ute på byen en helaften med 4 kompiser og 2 damer som er blitt svært ivaretatt (som det står på instagram).

Og mannen min har utelatt å nevne at han tilbrakte hele lørdags kveld/natt med henne.

Må si jeg er litt skuffet over at han skjuler det. Han er en voksen mann i slutten av 30-årene.

Anonymous poster hash: fe6a3...c38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EEEEE han har sikkert ikke sagt noe for han vet hvordan du reagerer..

Anonymous poster hash: 2b62d...d5f
Skrevet

Høres ikke ut som en forglemmelse, dessverre.

Har du spurt han om dette?

Anonymous poster hash: 8c3ac...d4b
Skrevet

Høres ut som min mann. Han sier ikke noe for at han vet hvordan du kommer til å reagere og vet at det blir upopulært.

Min mann har fått streng beskjed om at han oppfører seg på nivå med vår datter på 8 år og at det er strengt forbudt! Jeg vil heller vite det og så får han ta konsekvensene av sitt valg eller gjøre et valg på forhånd som gjør at han ikke får konsekvenser.

Vi kan ikke lære våre barn at det ikke er greit å unngå å fortelle ting fordi "da blir du sur" eller "jeg orket ikke maset".

Skrevet

Høres ikke ut som en forglemmelse, dessverre.Har du spurt han om dette? Anonymous poster hash: 8c3ac...d4b

Nei. Har ikke sagt noe. Men tenker mitt. Har heller aldri kommentert at jeg synes han er betatt av henne heller.

Jeg er gift med en flørtete mann som liker oppmerksomhet. Så synes det var litt trist. For at han har kost seg over evne er ingen tvil om. Fyren har plysyret i hele dag..

Hi

Skrevet

Han var kanskje redd for hvordan han selv eller du ville reagere om han sa det i og med at han er litt betatt. Ingen forglemmelse men skal vel litt til for å tolke det som utroskap også selv om noen snart vil rope ut det her...

Anonymous poster hash: b41d5...314

Skrevet

Jeg er ikke den sjalu typen, men så er jeg sammen med en klippe som aldri flørter da. Hadde blitt pottesur hadde jeg vært i dine sko.

Anonymous poster hash: 31c9c...329
Skrevet

Jeg hadde blitt mistenksom.... Den som skjuler ingenting, har ingenting å skjule....

Anonymous poster hash: 5bf29...999
Skrevet

Høres ut som min mann. Han sier ikke noe for at han vet hvordan du kommer til å reagere og vet at det blir upopulært.

Min mann har fått streng beskjed om at han oppfører seg på nivå med vår datter på 8 år og at det er strengt forbudt! Jeg vil heller vite det og så får han ta konsekvensene av sitt valg eller gjøre et valg på forhånd som gjør at han ikke får konsekvenser.

Vi kan ikke lære våre barn at det ikke er greit å unngå å fortelle ting fordi "da blir du sur" eller "jeg orket ikke maset".

Hehe, morsomt at du sier han oppfører seg som en jente på 8, og du tydeligvis behandler han som en ;)

Anonymous poster hash: 47a8f...dc9

Skrevet

Høres ikke ut som en forglemmelse, dessverre.Har du spurt han om dette? Anonymous poster hash: 8c3ac...d4b

Nei. Har ikke sagt noe. Men tenker mitt. Har heller aldri kommentert at jeg synes han er betatt av henne heller.

Jeg er gift med en flørtete mann som liker oppmerksomhet. Så synes det var litt trist. For at han har kost seg over evne er ingen tvil om. Fyren har plysyret i hele dag..

Hi

Huff, en slik mann kunne jeg aldri vært sammen med. Løgner og mangel på respekt er for mye for meg, og jeg er ikke sjalu til vanlig.

Neste gang han plystret hadde jeg nok sparket han bak og spurt rett ut om hun hadde vært der. Må være utrolig pinlig for deg siden det er lett å se. Huff =/ 

Anonymous poster hash: 8c3ac...d4b

Skrevet

Føler dette er en klassisk situasjon. Han sier ingenting fordi han er redd for at du skal bli sur, du blir sur fordi han ikke sier noe.

Skrevet

Hehe, morsomt at du sier han oppfører seg som en jente på 8, og du tydeligvis behandler han som en ;)

Anonymous poster hash: 47a8f...dc9

Så fint for det at det er morsomt for deg :) 

Må jo senke meg på hans nivå så han forstår meg..

Kanskje dårlig forklart hvis du sikter til strengt forbudt, poenget er at om han skal drive å lyge så vil jeg ikke være sammen med ham. Han forstår det og skal nå bevise at han kan være ærlig.

Skrevet

Akkurat sånn er mannen min også. Han lar vær å si noe fordi han tror jeg kommer til å bli sur.

Han er oppvokst med en sinna og oppfarende mor som kjeftet og slo da han fortalte sannheten.

Så derfor har han utviklet den uheldige egenskapen å la vær å si noe om noe som helst som kan føre til en aldri så liten reaksjon hos meg. 

Kan ikke si noe annet enn at det er urslitsomt. 

Anonymous poster hash: e67f6...77d
Skrevet

Dette har da ingenting med sjalusi å gjøre for meg. Jeg er ikke sjalu av meg, men godtar ikke løgner. Å "glemme" er for meg å lyve. Hadde ikke funnet meg i det! Tillit bygger på åpenhet, det kommer ikke rekende på en fjøl. Mannen må gjøre seg fortjent til tillit, og da kan han ikke gå bak din rygg.

Enig med moota, du må sette foten ned!

Anonymous poster hash: d2a22...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...