Gå til innhold

Klorinreklamen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som får helt spader av den Klorinteklamen på TV med den lille gutten som leker med biler og damen som plasserer et eple på toalettskålen?

Jeg synes den er sååååå ekkel!! *blærg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg får magesår og håper inderlig vesla her ikke ser den og tenker på å gjøre noe sånt her i huset.

Skrevet

Takk - var redd det var jeg som var Miss TightAss2013 igjen. Tenker med gru på at barn kan se den og tenke at dette er kosher :(

Skrevet

Da er vi i såfall to Miss TightAss 2013... høh høh :lol:

Skrevet

Jeg kjente halsen snøre seg da jeg så den. Skrekk og gru.

Anonymous poster hash: 3bdf8...479
Skrevet

Bluuuhrk...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Den er helt forkastelig! Min sønn kommer garantert til å få morsomme ideer av den, og jeg som har lagt så mye energi i å forklare at man IKKE skal ta på doringen :( kjente jeg ble provosert når jeg så den, så jeg er vel med i TightAssKlubben da ;)

Gjest Dr. Grey
Skrevet

Den burde forbys ved lov!!! Har bare sett den en gang, men den har etset seg inn i hukommelsen!

Så, da har de jo oppnådd det de skulle da, for har faktisk tenkt å kjøpe de produktene. Hahaha :D

Skrevet

Slutter de å vise reklamen, hvis vi kjøper de greiene deres kanskje? ;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg tåler ikke klorlukta så her går det i WC-duck uten klor. Men reagerte også på reklamen. Hva i f... er vitsen med å tilstrebe å kunne ETE på do??? Jeg vasker da doen ca 3 ganger i uka, men har ingen mål om å gjøre dassen til lekeplass for ungene eller middagsbord for voksne!!!

Skrevet

Jeg tåler ikke klorlukta så her går det i WC-duck uten klor. Men reagerte også på reklamen. Hva i f... er vitsen med å tilstrebe å kunne ETE på do??? Jeg vasker da doen ca 3 ganger i uka, men har ingen mål om å gjøre dassen til lekeplass for ungene eller middagsbord for voksne!!!

Hahahahaha :D Lekeplass og middagsbord på dass er jo helt topp!

Anonymous poster hash: 3bdf8...479

Skrevet

Vi spiser alltid på do. Ut og inn med samme sinn - og tid spart :D

Anonymous poster hash: 8b471...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...