Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Savner det! Forventer ikke roser og gaver til stadighet slik at det er sagt. Men må innrømme jeg blir litt misunnelig på venninner som får turer, roser og smykker av mennene sine... For min har knapt en romantisk nerve. Ikke engang til bursdagen min fikk jeg noe. Enda jeg hadde kjøpt en kjempe fin gave til han. En liten oppmerksomhet hadde jo vert koselig.. Nå har jeg sluttet å planlegge koselige ting for han, siden jeg aldri får noe tilbake. Synes det er litt trist, men er kanskje helt vanlig? Hvordan er deres menn? Anonymous poster hash: 633d8...312
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Vil ikke akkurat si at han er romantisk av natur som kommer hjem med blomster og gaver og turer i hytt og pinevær. Men han kan når han vil og er veldig flink til det som jeg (heldigvis) mener er viktigst, å vise og si og ikke minst mene at jeg og barna er det viktigste for han. Han gir komplimenter, han sier fine ting, han koser med håret mitt, har respekt og forståelse for at jeg har blitt syk, han hjelper meg og han stiller opp. Ikke det at jeg aldri skulle ønske det var mer, men nå kjenner jeg han så godt at jeg vet hvor jeg har han og liker det Han er vel litt sånn hverdagsromantiker eller noe Liker å kose i sofaen, ser på tv, være hjemme, lage god mat, sier fine ting om og til meg, passer på meg, tenker på meg osv.
3 er nok! Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Nope, men det er i og for seg greit nok. Jeg er ikke så romantisk av meg jeg heller. Men jeg skulle nok kanskje ønske at han kunne lagt seg bittelitt høyere på den romantiske skalaen... Men jeg hadde en gang en kjæreste som var overromantisk, og da tar jeg heller null romantikk any day!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå