Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Pleier dere å hente venner/andre på flyplassen når de kommer på besøk? Hva forventer du selv når du reiser til andre? Tenker på når flytransport er godt organisert og går ofte i større/mellomstore byer. Anonymous poster hash: 3feec...247
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Klart jeg henter på flyplassen Anonymous poster hash: e3da9...eee
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Kommer an på hvem besøket er. Er det pappa, som besøker oss relativt ofte kan han ta flytoget. Det er også kjappere enn bilturen, så han foretrekker det fremfor henting uansett. Kommer farmor på 92, besøkende vi sjelden ser, folk som kommer langveis fra osv, er det soleklart at jeg henter. Anonymous poster hash: de62c...436
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Henter alltid på flyplassen.Ei venninne henter aldri når jeg besøker henne. Synes igrunn det er litt rart. Tar laaaaaang tid med ulike busser, mens det tar 20min å hente. Innimellom så er det jo greit om det ikke passer, men vi planlegger jo stort sett besøkene i god tid, type flere mnd. Tror hun hadde reagert om jeg ikke hentet.... Anonymous poster hash: bccf4...d0b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Kommer an på. Vi bor sånn til at det er superenkelt med flybuss, så henter bare om det er noen som er lite reisevant, kommer langveis fra eller har mye bagasje, unger el.l. Anonymous poster hash: 5708f...0aa
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Nei, vi bruker ikke det. Vi henter på Oslo S eller nærmeste flybusstopp, men gidder ikke kjøre til Gardermoen med mindre de har eksepsjonelt mye bagasje eller småunger med. Det går flytog hele tiden, liksom. Men ja, vi bruker å bli hentet om vi ikke skal ha leiebil og flyr til slektninger ved mindre flyplasser. Anonymous poster hash: eddf2...f7f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Må bare presisere at jeg tenkte selvsagt på at man møter eller henter den som reiser et sted der flytransporten stopper. Sånn at flytransport kun er fra flyplass til by, uten noe videre busser eller taxier. HI Anonymous poster hash: 3feec...247
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Selvsagt henter vi om det passer seg slik Men tar ikke fri fra jobb osv for å hente...
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Jeg henter på flyplassen, ferjekaien eller hva det er så sant det lar seg gjøre Synes det er koselig og hadde ønsket det selv
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Det kommer helt ann på når dem kommer det. Jeg kan ikke ta fri fra jobben feks. Når jeg reiser til familien et annet sted i landet så er jeg veldig takknemlig om dem henter oss på flyplassen dersom vi ikke har leid bil. Er en time og kjøre til hjemplassen og bussen går to ganger om dagen. Anonymous poster hash: 764f7...21f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #12 Skrevet 16. juni 2013 Det kommer helt ann på når dem kommer det. Jeg kan ikke ta fri fra jobben feks. Når jeg reiser til familien et annet sted i landet så er jeg veldig takknemlig om dem henter oss på flyplassen dersom vi ikke har leid bil. Er en time og kjøre til hjemplassen og bussen går to ganger om dagen. Anonymous poster hash: 764f7...21f Blir selvsagt noe helt annet når flytransport går to ganger om dagen. Jeg tenker på situasjoner der det alltid står flytransport og venter, eller man må vente max noen få minutter. Anonymous poster hash: 3feec...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå