Gå til innhold

Har dere lest Jannes historie i bt.?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, leste i går så snørr å tårer rant!!!

Helt utrolig og hårreisende at dette kan skje!! Så det også var linket opp til en overskrift " Jeg rørte aldri Janne" bestefaren sin side i saken, den klarte jeg ikke lese..

Anonymous poster hash: a0e0a...7bb

Skrevet

Ja, leste i går så snørr å tårer rant!!!

Helt utrolig og hårreisende at dette kan skje!! Så det også var linket opp til en overskrift " Jeg rørte aldri Janne" stefaren sin side i saken, den klarte jeg ikke lese..

Skrevet

Ja leste del 1 igår og del 2 idag, fy flate stakkars mennesker. Alt det de har gått igjennom og ALLE visste det, likevel gjorde ikke bv noe etter mange bekymringsmeldinger!! Helt forferdelig:(

Skrevet

Ja, utrolig sterk lesning! Forferdelig å tenke på hvor annerledes livet til henne og broren kunne ha blitt hvis noen bare hadde grepet inn..

Skrevet

Å herregud............

Jeg har ikke ord......

Helvetes mor og stefar.................helvete.

Anonymous poster hash: 164ec...163
Skrevet

Helt sykt! Stakkars barn! Leste det i går og tårene trillet! :-(

Anonymous poster hash: 3ad20...5e8
Skrevet

Tenk på alle de som har det sånn i dag.

Dessuten.. folk kommer gjennom slikt på forskjellig måte, noen klarer seg greit og blir bare målrettet i livet, andre ender kanskje opp som Janne, og så har man de som får hjelp og kanskje ender midt i mellom. Det er helt tragisk at så mange meldte, og ingenting ble gjort fordi det var synd på moren.

Jeg vokste også opp i et slikt hjem, og mamma ble meldt til barnevernet en hel haug ganger. De gjorde aldri noe.

Jeg endte opp med å rømme, og ble satt i beredskapshjem som 12åring. Den stakkars broren min ble ikke tatt ut av hjemmet, og er i dag tung narkoman. 

Norge er et helvetes drittland når det kommer til BARNEvern.

Anonymous poster hash: 7d3f4...8a3
Skrevet

Norge er et helvetes drittland når det kommer til BARNEvern.

Anonymous poster hash: 7d3f4...8a3

Tja. Det er selvfølgelig stort forbedringspotensiale, men mye endrer seg raskt også på barnevernsfeltet. Det er mye mindre sannsynlig at disse barna i artikkelen ville opplevd alt de gjorde i dag enn det var på åtti- og nittitallet. Heldigvis.

Anonymous poster hash: a1cb9...8dc

Skrevet

Leste del 1 i går, og del 2 i dag. Helt ubeskrivelig tragisk. Håper Ronny får livet sitt tilbake og at Janne blir bedre. Helt ubeskrivelig at slikt går an.

Anonymous poster hash: 9c35c...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...