Gjest Vicky Pollard Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Jeg er til en forandring helt stum, sjokkert, forbannet og utrolig trist.... http://multimedia.bt.no/janne/index.html
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Ja, leste i går så snørr å tårer rant!!! Helt utrolig og hårreisende at dette kan skje!! Så det også var linket opp til en overskrift " Jeg rørte aldri Janne" bestefaren sin side i saken, den klarte jeg ikke lese.. Anonymous poster hash: a0e0a...7bb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Ja, leste i går så snørr å tårer rant!!! Helt utrolig og hårreisende at dette kan skje!! Så det også var linket opp til en overskrift " Jeg rørte aldri Janne" stefaren sin side i saken, den klarte jeg ikke lese.. Anonymous poster hash: a0e0a...7bb Anonymous poster hash: a0e0a...7bb
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Ja leste del 1 igår og del 2 idag, fy flate stakkars mennesker. Alt det de har gått igjennom og ALLE visste det, likevel gjorde ikke bv noe etter mange bekymringsmeldinger!! Helt forferdelig:(
Håper<3 Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Ja, utrolig sterk lesning! Forferdelig å tenke på hvor annerledes livet til henne og broren kunne ha blitt hvis noen bare hadde grepet inn..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Å herregud............ Jeg har ikke ord...... Helvetes mor og stefar.................helvete. Anonymous poster hash: 164ec...163
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Helt sykt! Stakkars barn! Leste det i går og tårene trillet! :-( Anonymous poster hash: 3ad20...5e8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Tenk på alle de som har det sånn i dag. Dessuten.. folk kommer gjennom slikt på forskjellig måte, noen klarer seg greit og blir bare målrettet i livet, andre ender kanskje opp som Janne, og så har man de som får hjelp og kanskje ender midt i mellom. Det er helt tragisk at så mange meldte, og ingenting ble gjort fordi det var synd på moren. Jeg vokste også opp i et slikt hjem, og mamma ble meldt til barnevernet en hel haug ganger. De gjorde aldri noe. Jeg endte opp med å rømme, og ble satt i beredskapshjem som 12åring. Den stakkars broren min ble ikke tatt ut av hjemmet, og er i dag tung narkoman. Norge er et helvetes drittland når det kommer til BARNEvern. Anonymous poster hash: 7d3f4...8a3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Norge er et helvetes drittland når det kommer til BARNEvern. Anonymous poster hash: 7d3f4...8a3 Tja. Det er selvfølgelig stort forbedringspotensiale, men mye endrer seg raskt også på barnevernsfeltet. Det er mye mindre sannsynlig at disse barna i artikkelen ville opplevd alt de gjorde i dag enn det var på åtti- og nittitallet. Heldigvis. Anonymous poster hash: a1cb9...8dc
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Leste del 1 i går, og del 2 i dag. Helt ubeskrivelig tragisk. Håper Ronny får livet sitt tilbake og at Janne blir bedre. Helt ubeskrivelig at slikt går an. Anonymous poster hash: 9c35c...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå