Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Har ei jente på 6 mnd. Har blitt fullammet fram til nå, og skal introdusere fast føde. Trenger dine beste tips Er det dumt å gi de for mye fruktmos, smoothier osv ? Hvis hun liker grøt uten fruktmos, er det bedre med bare grøt? Hvis hun skal ha frukt, er det ikke bedre med den netting-greia med ordentlig frukt i stedet for det på glass? Melkeprodukter ikke før fylte 1 år eller ? Middagen lager jeg selv. Anonymous poster hash: ec9d1...7f3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Oi.. Ingen ? :/ Anonymous poster hash: ec9d1...7f3
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Det er slike ting man har helsestasjon til. Men mine begynte med grøt og fruktmos, etterhvert frukt i sånn nett og middager. Type søtpoteter og gulrot.
Tauriel Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Melkeprodukter skal man vente til de er ca et år Hvis hun spiser grøten uten frukt i er det jo kjekt og kan variere litt, glassene med frukt, middager og grøtblanding er ikke så ille som før. Det beste er jo å gi fersk frukt, bare mos den godt. Jeg brukte glassene i begynnelsen
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Og ikke honning før de er et år... Heller ikke rå fisk, svolværpostei og slike ting...
Tauriel Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Sånn nett ting brukte jeg forresten aldri til jentungen. Gav henne enten glass eller most frukt Og jeg startet med grøt
Lille- MO Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 startet med grøt og sviskemos her. så fruktpure og fersk frukt(myk pære, banan) i nett. OBS! banan farget nettene brune så middag, most potet, grønnsaker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå