Gå til innhold

Hjelp meg ang fast føde :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 6 mnd. Har blitt fullammet fram til nå, og skal introdusere fast føde.

Trenger dine beste tips :)

Er det dumt å gi de for mye fruktmos, smoothier osv ? Hvis hun liker grøt uten fruktmos, er det bedre med bare grøt?

Hvis hun skal ha frukt, er det ikke bedre med den netting-greia med ordentlig frukt i stedet for det på glass?

Melkeprodukter ikke før fylte 1 år eller ?

Middagen lager jeg selv.

Anonymous poster hash: ec9d1...7f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.. Ingen ? :/

Anonymous poster hash: ec9d1...7f3

Skrevet

Det er slike ting man har helsestasjon til. Men mine begynte med grøt og fruktmos, etterhvert frukt i sånn nett og middager. Type søtpoteter og gulrot.

Skrevet

Melkeprodukter skal man vente til de er ca et år :)

Hvis hun spiser grøten uten frukt i er det jo kjekt og kan variere litt, glassene med frukt, middager og grøtblanding er ikke så ille som før. Det beste er jo å gi fersk frukt, bare mos den godt. Jeg brukte glassene i begynnelsen :)

Skrevet

Og ikke honning før de er et år... Heller ikke rå fisk, svolværpostei og slike ting...

Skrevet

Sånn nett ting brukte jeg forresten aldri til jentungen. Gav henne enten glass eller most frukt :)

Og jeg startet med grøt :)

Skrevet

startet med grøt og sviskemos her. så fruktpure og fersk frukt(myk pære, banan) i nett. OBS! banan farget nettene brune ;) så middag, most potet, grønnsaker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...