Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Med å alltid rydde etter han! Han slenger fra seg klær overalt i huset og lar tallerkener etc stå. Føler jeg må mase på han flere ganger før han tar d. Han tar d da med en småsur mine. Resultat- nå som jeg ikke får til å holde d så ryddig og så rent vi bruker p ha d spør jeg han om div oppg. Svaret hans er at d ikke forsvinner noen plass. Er jo nettopp derfor jeg spør han! Så derfor sendte jeg bort han med jenta vår på 2 år til svigermor, mens jeg sitter hjemme med kynnere for den minste ting og ser på rotet. Håper svigermor ber oss på middag;) Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: 941ab...5ea
3 i april Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Den eneste løsningen her er VASKEHJELP, og siden han ser på det som din oppgave og rydde og holde huset reint så bør han betale for det. Bare informer han om at siden du nå ikke har mulighet til og vaske og rydde å han ikke gidder så må dere få dere en vaskehjelp.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Den eneste løsningen her er VASKEHJELP, og siden han ser på det som din oppgave og rydde og holde huset reint så bør han betale for det. Bare informer han om at siden du nå ikke har mulighet til og vaske og rydde å han ikke gidder så må dere få dere en vaskehjelp. Bare så synd at en vaskehjelp ikke rydder. Ikke vasker de heller om det ikke er ryddig. Da vasker de rundt rotet. Anonymous poster hash: b0d5e...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå