Gå til innhold

I dag fikk jeg is


Anbefalte innlegg

Skrevet

30 uker på vei. Mannen tok med alle ungene og dro på fjelltur i ettermiddag. Jeg gikk rett bort til fryseren da de dro, og jeg tok ut to iser og spiste de opp sporenstreks, deretter la jeg meg på sofaen som en diger hval. Ungene og mannen ble snytt for is. I dag fikk jeg is.

 

:-D



Anonymous poster hash: 405e6...6a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte meg som et digert villsvin som kom gryntende ut av hulen min da de dro. Klar til å gå til angrep på den stakkars fryseboksen. Se det for dere. 



Anonymous poster hash: 405e6...6a4
Skrevet

2 var da ingenting, du burde hatt en hel boks eller pakke liggende klar :D



Anonymous poster hash: c777c...f2b
Skrevet

Is er stas! Jeg var på shopping i går (babysaker) og spiste Ben&Jerry's - namnenam :D

Skrevet

Hadde så lyst på is istad, og begge unga er hjemme, så da ble det is til frokost på oss.. shame on me

 

Anonymous poster hash: 6df30...e38

Skrevet

Bare TO???? :) skuffet...

Skrevet

Hm er også hjemme alene og har is i fryseren...og er gravid i 28 uke. Fornuften sier middag men isen roper på meg;)

 

Anonymous poster hash: 31b71...46d

Skrevet

Men gradestokken da?? Er d over 18 grader....??!!:P hahaha!!!!!!!;)

Skrevet

To is? Da er du nok garantert et villsvin! Jeg spiste 2 i går, og er ikke gravid en gang....



Anonymous poster hash: a0e38...915
Gjest Anybody
Skrevet

Haha spiste 4 på rappen på fredag og tre i går ;) ikke er jeg gravd heller så du kan ha god samvittighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...