Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hun er stuuup trøtt, men sove? Nei takk! !! Jeg prøver å overse henne, gi melk, kose... hunreiser seg og står i sengen med smukken i munnen. Ikke gråter hun heller... bruker opp til 2 timer 3 ganger daglig!!! Tips?? Anonymous poster hash: 0e32f...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 La henne sove en goood blund på dagen er mitt tips. Og være god og mett når hun legger seg på kvelden. Anonymous poster hash: 80f8f...4d2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Hvor gammel er hun? Tror kanskje du må være konsekvent og se forskjell på om hun vil leke eller er sint (i begge tilfeller ville jeg ignorert det men vært innenfor synsvidde om hun er liten) eller om hun er redd (da kan du trøste). Min er også slik i perioder... På dagtid sover han pt gjerne i sofaen (ja, jeg har ferie og det er rolig rundt ham), på kvelden sovner han uten problemer i sengen sin, selv om vi har hatt en lang periode med samsoving på grunn av tenner og natteuro (vi er late og gidder ikke stå opp om vi kan unngå det, hehe). Det som funker for å få ham til å sove er at han kjeder seg. Altså, han kan godt ha en leke, men skal ikke stimuleres eller prates til eller tittes på - da sovner han når han er trøtt. Han er forresten 21 mnd nå, men den med å ikke få oppmerksomhet har vært saken helt siden han var liten. Anonymous poster hash: a943c...8bb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Takk for tips:) 1 år er hun... Anonymous poster hash: 0e32f...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Hva mener du at hun bruker 2 timer 3 ganger daglig? Sover hun to ganger om dagen fremdeles? Kanskje på tide å kutte til en dupp? Anonymous poster hash: ee5e7...f52
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Hvis hun ikke gråter kan du jo prøve å gå ut av rommet, kanskje det blir så kjedelig da at hun sovner? Min ettåring er helt vill når jeg er på rommet når han skal sove, han legger seg ned å sover når jeg går ut:) Anonymous poster hash: 7cbbf...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå