Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Mannen min har mest sannsynlig vært utro. Jeg har fått høre fra bekjente at han har hatt et forhold til ei på jobben. Dette er et par år siden, men han nekter for at noe skjedde. Jeg har prøvd å tro på han og overse beskjedene jeg fikk, men klarer ikke å stole på han. Vi har 2 barn og har vært sammen i mange år så det sitter langt inne å gå fra han. Problemet er at jeg ikke lenger føler noe for han. Vi lever sammen og fungerer greit, men sex har vi veldig sjelden. Tidligere prøvde jeg å gi han oppmerksomhet og hyggelige kommentarer, men uten at han ga noe særlig tilbake. Han tar nesten aldri initiativ til å gjøre noe sammen og nå orker ikke jeg å gi mer når jeg føler at det ikke er noe vits i. Han er også veldig nøye med å ha oversikt over hva jeg driver med til enhver tid. Jeg tenker at det sikkert henger sammen med at han kjenner seg selv og tror at jeg vil benytte muligheten til å ha et forhold på si hvis han ikke passer på. Jeg føler at jeg er ferdig med forholdet vårt. Jeg hadde det jævlig når jeg fikk vite om utroskapen og at han nekter å prate om det og kaller meg kontrollfrik gjør det bare verre. Nå føler jeg ikke stort for han så et brudd vil ikke skade meg følelsesmessig, men jeg tenker på barna. Noen andre som er/ har vært i samme situasjon og kan gi gode råd? Anonymous poster hash: ac8cf...b23
Slalotte Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har vært en av barna.. foreldrene mine ville ikke være sammen.. pappa holdt med mamma fordi det var for mye stress med å finne en annen som kunne ta seg av han.. mamma holdt med pappa for hun var redd hvordan andre så på henne hvis hun gikk fra en syk mann.. Man skal sette barna først og det er det du gjør hvis du går i fra han.. Hvis du blir hos han, hva slags eksempel setter du for barna dine? Jo du setter det at det er greit at du sløser bort livet ditt med en mann du ikke elsker og legger det på barna dine sin samvittighet.. og hvordan de kommer til å se på kjærlighet i en voksen alder? Hvis du går ifra mannen, hva viser du da? Jo at du er en sterk kvinne som kan stå på egne ben og ikke lar seg tråkke på.. når dine barn blir voksne så kan de se på deg med respekt, beundring og stolthet.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå