♥Madam Mim♥ Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hva ville dere valgt? Tenker da på betalingversjon. Har både pc, iPad og to telefoner som skal på samme konto. Hvilken av dem er enklest i bruk og har mest musikk, da også norske artister?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Hva ville dere valgt? Tenker da på betalingversjon. Har både pc, iPad og to telefoner som skal på samme konto. Hvilken av dem er enklest i bruk og har mest musikk, da også norske artister? ja, det lurer jeg også på, håper andre vet og svarer. Anonymous poster hash: 99a5a...fe7
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Foretrekker Wimp, har prøvd begge. Men det var mest en beslutning tatt i ren irritasjon over at Spotify hele tiden maste om å dele lister og låter og fandens oldemor med Facebook, Instagram og naboens gamle tante. Anonymous poster hash: e5a1b...662
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har spotify og er kjempefornøyd, har den ikke linket sammen med facebook da. Her har de to eldste sine egne lister som de laster ned til hver sin mobil også har jeg og lillesøster våre lister som vi stort sett bruker på pc. Siden alle må kunne logge inn på facebook fra sine maskiner/telefoner for å laste ned sine lister har jeg overhodet ikke blandet facebook inn i kontoen på spotify, vi har en konto med brukernavn og passord som hele familien kan. Har derfor aldri fått spørsmål om å dele lister o.l. heller. Helt genialt at ungene kan laste ned det de vil av musikk til telefonen sin og høre på offline. Lillesøster har masse norsk musikk på sine lister, alt fra Knutsen og Ludvigsen til sanger hentet fra plater som "Barnas favoritter" o.l. Mye norsk musikk der, enda ikke opplevd at det er noe jeg ikke har funnet. Men har ikke prøvd Wimp da, så skal ikke uttale meg om det. Anonymous poster hash: b4ca8...b59
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har spotify og er kjempefornøyd, har den ikke linket sammen med facebook da. Her har de to eldste sine egne lister som de laster ned til hver sin mobil også har jeg og lillesøster våre lister som vi stort sett bruker på pc. Siden alle må kunne logge inn på facebook fra sine maskiner/telefoner for å laste ned sine lister har jeg overhodet ikke blandet facebook inn i kontoen på spotify, vi har en konto med brukernavn og passord som hele familien kan. Har derfor aldri fått spørsmål om å dele lister o.l. heller. Helt genialt at ungene kan laste ned det de vil av musikk til telefonen sin og høre på offline. Lillesøster har masse norsk musikk på sine lister, alt fra Knutsen og Ludvigsen til sanger hentet fra plater som "Barnas favoritter" o.l. Mye norsk musikk der, enda ikke opplevd at det er noe jeg ikke har funnet. Men har ikke prøvd Wimp da, så skal ikke uttale meg om det. Anonymous poster hash: b4ca8...b59 Liten feil der ser jeg, mente at siden alle må kunne logge seg inn på spotify fra sine telefoner har jeg ikke blandet min facebook-konto inn i spotify. Ungene mine får jo ikke logge seg på min facebook profil. Anonymous poster hash: b4ca8...b59
DaTuMa Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Har wimp og fornøyd med det. Har hatt spotify tidligere. Vi bruker samme konto alle sammen. På Ipad, mobil, pc og tv (forutsetter canal digital å ha på tven)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Om du skal ha det på flere kontoer burde du gå for wimp. Spotify godtar ikke at det er pålogget flere steder samtidig, hvertfall ikke hos meg! Wimp kan du være pålogget på mange kontoer samtidig. Anonymous poster hash: e8e1b...bb4
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2013 Hvis ikke Spotify takler fler påloggede som spiller forskjellig musikk samtidig så blir det nok wimp tenker jeg. Meg og samboer har totalt forskjellig musikk smak :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Bruker wimp og er veldig fornøyd med det. Kan i hvert fall være pålogget to steder samtidig, samt laste ned for frakoblet bruk i begrenset periode på f.eks. mobilen. Null mas og reklame. Og synes det er bedre enn Spotify dersom du er litt søkende etter ny musikk, liker å lese anmeldelser o.l. Også grei løsning med at man kan kjøpe musikk og betale via mobilabonnentet. Anonymous poster hash: 84e70...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå