Gå til innhold

Toddler på tivoli?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en noen bekjente som tar med 1-2åringer i fornøyelsesparker og på omreisende tivolier o.l. så ofte de kan

Er dette vanlig? Har barn noe (lærings)utbytte og glede av dette når de er så små? Vil ikke en tur med karusell bare oppleves som ubehaglig for ettåringen?

Og nå må dere være så vennlige å berolige meg, damer, for nå blir jeg hysterisk, MEN er det ikke sjanse for nakkeskader eller at dette kan tulle med balansenerven (den er da ikke ferdig utviklet?) ??

:P

Jeg har aldri vært veldig glad i tivolier og oppfatter disse som skranglete og omreisende dødsfeller :o

Innspill? Erfaringer? Beroligende ord til hysterisk førstegangs?

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenge ikke bekjumre deg karuseller for så små gir ikke nakke skade å tviler på di får ta med så små i større karuseller. Sirkus å liknende er vel mer kjekt for foreldrene enn at ungen har noe utbytte ;)

Anonymous poster hash: bb75a...209

Skrevet

Har aldri hørt om at balansenerven kan forstyrres av en tur på tivoli. Når det er sagt; tivoli og fornøyelsesparker for så små barn er bortkastede penger, spør du meg. Hadde med min 1,5-åring på Tusenfryd, han likte best en bitteliten sklie som du finner på hvert hushjørne. :)

Anonymous poster hash: 24a82...389
Skrevet

Det finnes jo mye gøy på tivoli for sånne små, da! De har alltid noen karuseller som kjører langsomt for de minste. Tøffetog eller småbiler eller noe slikt. Slapp av!

Skrevet

Har aldri hørt om at balansenerven kan forstyrres av en tur på tivoli. Når det er sagt; tivoli og fornøyelsesparker for så små barn er bortkastede penger, spør du meg. Hadde med min 1,5-åring på Tusenfryd, han likte best en bitteliten sklie som du finner på hvert hushjørne. :)Anonymous poster hash: 24a82...389

Nå er det ei stunn siden minste var på den alderen men er ikke di gratis i fornøyelses parker?

Anonymous poster hash: bb75a...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...