Gå til innhold

Noen har som fødte etter bukkplastikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatte en bukkplastikk for nesten 4 år siden og er gravid nå.Jeg ble selvfølgelig anbefalt å vente til å få flere barn, siden  jeg var så ung. Men jeg slet med selvbilde, visste at jeg ikke skulle få barn i de neste årene  og ville kunne gå i bikini om sommeren. Så jeg tok den. Nå er jeg forberedt på at jeg må sikkert ta den om igjen etter fødselen. Har bare en liten håp om at jeg ikke kommer til å trenge det.

Så til dere som også fikk barn etter en bukkplastikk: hvordan ser/så magen deres etter fødselen? Fikk dere nye strekkmerker? Ble huden hengende igjen? 

Anonymous poster hash: 4cd45...f63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente noen HER på emne*

Anonymous poster hash: 4cd45...f63
Skrevet

Jeg har :) Hadde bukplastikk i august 2007 og fødte nå for seks uker siden :)

Jeg fikk ingen strekkmerker på magen denne gangen selv om jeg var veldig forberedt på det. Det overrasket meg i grunnen da jeg var større nå enn sist, i tillegg til at jeg jo hadde mindre hud enn sist.

Nå er det som sagt bare seks uker siden fødselen så vet enda ikke helt hvordan magen blir tilslutt. Min er relativt flat igjen men jeg kan ta tak i litt nederst. Usikker på om det er fett eller hud, tror det er en god miks hehe ;) Men jeg ser fortsatt nesten daglig forskjell, så satser på at den trekker seg mest mulig tilbake :) Skal til legen på kontroll i morgen så skal høre hva han sier og mener, men jeg er ihvertfall positivt overrasket sålangt :)

Skrevet

Jeg tok også bukplastikk etter fødsel med min datter. Nå skal jeg ha baby igjen om ca. 1 måned. Gruer meg da, har fått vite at det fine resultatet etter operasjonen blir ødelagt igjen nå. Er spent på hvordan jeg blir seendes ut etter noen måneder..

Skrevet

Opererte du bukken din? Skal ikke ha noe å si det da :)

Anonymous poster hash: 6af0d...5a4
Skrevet

Opererte du bukken din? Skal ikke ha noe å si det da :)

Anonymous poster hash: 6af0d...5a4

Skylder på graviditets hormoner når jeg humrer av det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...