Gå til innhold

Apropo gressavfall, er dette frekt? (enebolig, byggefelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten skråing ved tomta vår som man kan komme til fra gangfeltet. Du må over plena vår riktig nok. 

Har nå stått å sett på at et nabopar som bor flere hus unna går over plena vår og tømmer gress (og noe hvitt jeg må sjekke opp etterpå) i skråningen vår! 

Jeg skjønner på en måte at de sikkert ikke har noe plass selv rundt huset, men hvorfor komme til oss med det uten å spørre? Er ikke det litt frekt? 

Skal gå ned etter lunch å se hva de har kastet.

Anonymous poster hash: e87e2...8c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bedt dem hente det igjen.

Anonymous poster hash: 03f4f...f93

Skrevet

Ingen som synes det er frekt? Skal en del av tomta vår plutselig bli offentlig søppelplass/allemannseie?

HI

Anonymous poster hash: e87e2...8c7
Skrevet

Sett opp gjerde så er du kvitt det problemet.

Skrevet

Vedlikeholder du skråningen feks klipper den etc så er der mindre sjanse for at sånt skjer.

Skrevet

Hadde gått over til de og bedt de komme å hente det igjen, det er deres skråning, ikke offentlig eie. Også hadde jeg holdt den i orden resten av sommeren, så de ser den er "i bruk", og satt opp gjerde neste år!

Anonymous poster hash: 7f79a...80f
Skrevet

Jo jeg synes det er frekt! Ta det med de når du ser de! Informer de om at tomta deres ikke er en offentlig søppelfylling !

Makan !!

Skrevet

Ring på hos dem og be dem plukke opp etter seg, og hvis de ikke gjør det kan du jo klippe plen og finne noe mer hageavfall og dumpe på deres plen.

Anonymous poster hash: f8ca8...4d0

Skrevet

Ja, det er frekt. Man går da ikke å kaster ting på andres tomt! Om det er gress eller annet er revnende likegyldig...

Skrevet

Ja det er frekt. Kanskje de ikke vet at det er på deres tomt men tror det er offentlig eiendom?

Anonymous poster hash: 71b10...33b

Skrevet

Hadde bedt dem rydde opp. Frekt er det. 

Anonymous poster hash: 83869...346
Skrevet

Ja det er frekt... Det frekt selv om det er offentlig eiendom og lov å dumpe der og, for etter min mening så skal man spør om lov å ferdes over andres plen...

Skrevet

Frekke naboer, ja! Hadde bedt dem om å fjerne det.

Anonymous poster hash: 384ce...b9e
Skrevet

Hadde glatt klipt plenen for så å levere avfallet i deres hage etterpå. Så hadde jeg ventet i spenning på hvordan de ville reagere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...