Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 3 uker til jeg skal ks, og klarer ikke gjøre noe hjemme pga bekkenløsning. Samboer har sagt jeg bare skal hvile, så skal han ta seg av alt husarbeidet - og vaske ned ett og ett rom. Nå er det en uke siden han begynte, og foreløpig er ett rom tatt.... Huset ser helt grusomt ut, med rot og støv overalt, Og jeg går bare og ser på alt som kunne vært ryddet unna i en fei og blir mer og mer frustrert.... Hjelper ikke si noe til ham heller, for da blir han bare sur og gjør enda mindre :-( Anonymous poster hash: b14de...0c3
Major HotLips Houlihan Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Prøv å spør han om hvilken plan han har for vasking av hus. Det kan være mer virkningsfullt enn å mase om hva som bør gjøres
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Har dere kanskje familie eller venner du kan spørre? Anonymous poster hash: cc1cb...827
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Jeg pleier å spørre hva han skal i dag, men bare det er nok til at han blir irritert... Vil ikke be famile eller venner om hjelp, for da kommer han hvertfall til å klikke....og jeg vil heller ikke at andre skal vite om denne situasjonen... I sted begynte han å skulle gjøre noe, men kom etter tjue minutt og la seg på sofaen for å sove. Da eksploderte jeg fullstendig, og vi hadde en kjempekrangel som endte med at jeg fikk hysterisk gråteanfall... Han sier han er helt utslitt for tiden (ferdig på skolen for to uker siden), og at jeg må hensyn til det.... Men han sa også at han skal skjerpe seg og få gjort mer fremover, så får se hvordan det går... Føler uansett vi snakker to forskjellige språk, og vi forstår ikke hverandre lenger... HI Anonymous poster hash: b14de...0c3
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Jeg pleier å spørre hva han skal i dag, men bare det er nok til at han blir irritert... Vil ikke be famile eller venner om hjelp, for da kommer han hvertfall til å klikke....og jeg vil heller ikke at andre skal vite om denne situasjonen... I sted begynte han å skulle gjøre noe, men kom etter tjue minutt og la seg på sofaen for å sove. Da eksploderte jeg fullstendig, og vi hadde en kjempekrangel som endte med at jeg fikk hysterisk gråteanfall... Han sier han er helt utslitt for tiden (ferdig på skolen for to uker siden), og at jeg må hensyn til det.... Men han sa også at han skal skjerpe seg og få gjort mer fremover, så får se hvordan det går... Føler uansett vi snakker to forskjellige språk, og vi forstår ikke hverandre lenger... HI Anonymous poster hash: b14de...0c3 Lei vaskehjelp å sett regninga på han...
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Min mann rydder som besatt nå. Svigers kommer snart. Eneste som virker. Men han var flink i starten, det skal han ha. Nå blir det for mye for han
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Han er sikkert sliten han også. Særlig om dere har flere unger og jobb i tillegg. En immobil kone krever også sitt. Å bo med en hormonbombe er heller ikke lett (snakker med utgangspunkt i meg selv på nåværende tidspunkt) Spent i forbindelse av fødsel er han sikkert og. Prøv å se ting litt fra hans perspektiv. Og så hører dere heller med familie om de heller kan hjelpe dere, eller omså: Lei vaskehjelp. Disse siste ukene er en unntakstilstand for både mor og fra. Ta vare på hverandre oppi alt dette. Til syvend eog sist er et rotete og skittent hus bare en bagatell. Plei kjærligheten og la andre ta møkkajobben. Det fortjener dere! Anonymous poster hash: 1b7d3...3c8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Vaskehjelp! Verdt sin vekt i gull. Lever gladelig på tørre knekkebrød en uke istedenfor å gi opp vaskehjelpen altså (om det er pengene det står på mener jeg). Anonymous poster hash: afef5...576
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Det er sikkert ikke så lett å være han nå heller. Prøv å se ting fra Hannes side og ikke bare meg meg meg. Det er ikke jordens undergang at det er litt rotete. La han få pusterom. Du er sikkert en bitch for tiden. Stakkars mann Anonymous poster hash: f06ea...600
Gjest lykkeliggift Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Det er sikkert ikke så lett å være han nå heller. Prøv å se ting fra Hannes side og ikke bare meg meg meg. Det er ikke jordens undergang at det er litt rotete. La han få pusterom. Du er sikkert en bitch for tiden. Stakkars mann Anonymous poster hash: f06ea...600 Wow, så koselig å kalle folk bitch da. Hva vet vel du om åssen Hi er ? Makan....
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Det er sikkert ikke så lett å være han nå heller. Prøv å se ting fra Hannes side og ikke bare meg meg meg. Det er ikke jordens undergang at det er litt rotete. La han få pusterom. Du er sikkert en bitch for tiden. Stakkars mann Anonymous poster hash: f06ea...600 Nei jeg er ingen bitch..... Jeg har tatt meg av alt hjemme når han har holdt på med eksamen i flere mnd, uten å klage eller be ham om noe som helst - og det har nå tatt helt knekken på bekkenet mitt. Så når jeg nå trenger at han bidrar litt de siste ukene, så gjør det ikke meg til en bitch om jeg sier fra til ham når det har gått én uke siden han sa han skulle begynne å gjøre noe.... I tillegg var han sykmeldt i to år før han begynte på skole, pga ryggproblemer, og da var det også jeg som tok meg av alt; full jobb, unger, hus, en deprimert samboer.... Og jeg fikk ting gjort uansett hvor sliten jeg var. Synes da jeg har rett til å forvente litt hjelp nå i tre uker av samboer, for babyen kommer, han drar på sjøen i tre mnd, og jeg blir alene med tre unger og alt ansvar igjen.... Anonymous poster hash: b14de...0c3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #12 Skrevet 16. juni 2013 Han er sikkert sliten han også. Særlig om dere har flere unger og jobb i tillegg. En immobil kone krever også sitt. Å bo med en hormonbombe er heller ikke lett (snakker med utgangspunkt i meg selv på nåværende tidspunkt) Spent i forbindelse av fødsel er han sikkert og. Prøv å se ting litt fra hans perspektiv. Og så hører dere heller med familie om de heller kan hjelpe dere, eller omså: Lei vaskehjelp. Disse siste ukene er en unntakstilstand for både mor og fra. Ta vare på hverandre oppi alt dette. Til syvend eog sist er et rotete og skittent hus bare en bagatell. Plei kjærligheten og la andre ta møkkajobben. Det fortjener dere! Anonymous poster hash: 1b7d3...3c8 Jeg har allerede foreslått vaskehjelp, men han nekter for vi har ikke råd.... Han sier han skal fikse det selv, men når han føler for å gjøre det, ikke når jeg ber om det... HI Anonymous poster hash: b14de...0c3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #13 Skrevet 16. juni 2013 Det er sikkert ikke så lett å være han nå heller. Prøv å se ting fra Hannes side og ikke bare meg meg meg. Det er ikke jordens undergang at det er litt rotete. La han få pusterom. Du er sikkert en bitch for tiden. Stakkars mann Anonymous poster hash: f06ea...600 Nei jeg er ingen bitch..... Jeg har tatt meg av alt hjemme når han har holdt på med eksamen i flere mnd, uten å klage eller be ham om noe som helst - og det har nå tatt helt knekken på bekkenet mitt. Så når jeg nå trenger at han bidrar litt de siste ukene, så gjør det ikke meg til en bitch om jeg sier fra til ham når det har gått én uke siden han sa han skulle begynne å gjøre noe.... I tillegg var han sykmeldt i to år før han begynte på skole, pga ryggproblemer, og da var det også jeg som tok meg av alt; full jobb, unger, hus, en deprimert samboer.... Og jeg fikk ting gjort uansett hvor sliten jeg var. Synes da jeg har rett til å forvente litt hjelp nå i tre uker av samboer, for babyen kommer, han drar på sjøen i tre mnd, og jeg blir alene med tre unger og alt ansvar igjen.... Anonymous poster hash: b14de...0c3 Hilsen HI forresten... Anonymous poster hash: b14de...0c3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #14 Skrevet 16. juni 2013 Jeg synes samboeren din høres veldig ukoselig ut.. Jeg tror jeg hadde bestilt vaskehjelp likevel, i hvert fall i 3 uker, frem til han drar på sjøen i 3 mnd! Anonymous poster hash: add5f...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå