Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Det er veldig mange år siden jeg var der og da var det ikke noe særlug for små barn, men så hører jeg at det har forandret seg litt. Noen som har erfaring med Tusenfryd og småbarn? Anonymous poster hash: dfa59...876
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Vår fireåring elsker Tusenfryd. Det er vel rundt ti attraksjoner hun kan ta, i tillegg til badelandet. Det holder lenge, vi har sesongkort. Anonymous poster hash: c53ba...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå