Gå til innhold

Pulverslanking en uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke overvektig. Normale, slanke ben. Syns selv jeg har flott og slank overkropp;)! Men så er det akkurat rundt mavepartiet da... Etter 3. mann vill ikke den "tykke bilringen" bort. Jeg kom godt i gang med trening etter jul, men så ble jeg skadet og måtte holde meg i ro i lang tid... I sommer skal jeg på " tidenes tur" og har så lyst å ikle meg bikini og være stolt av kroppen min!!

Er det noen som har gått på en av disse pulverkurene. Tar det mavefettet/ bilringen? Er en ukes diett nok til å ta en del, eller bør det være mer? Jeg har meget stabil kroppsvekt til vanlig. Dersom jeg tar av feks et par kilo, vil det komme på igjen med en gang jeg begynner å spise eller vil jeg fortsette å ha stabil "ny" kroppsvekt? Hvilken pulverdiett anbefaler du? Nutrilett er vel enklest å få fatt i, selger den på nærbutikken her:)! Har aldri prøvd dette før, derfor mange spørsmål:)!

Anonymous poster hash: ab217...1d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at det ikkje går an å punktslanke seg. Om du f eks tek av 3 kilo er det ingen garanti for at magen krympar, det er vel så sansynlig at du oppnår slappare puppar og flatare rumpe i staden :(

Pulverkur virkar, og det virkar raskt. Men det gjer ingen ting med kosthaldet ditt, så med mindre du gjer endringar i etterkant kjem kiloane tilbake.

Skrevet

Signerer stjerna.

Klart du kan få bort bilringen med pulver, men ikke på en uke. Det går nok litt på magen og litt andre steder, så det tar lenger tid.

Nutrilett smaker dritt og er veldig veldig lav kcal. Vil anbefale noka. Selges på nett (bare Google om du er usikker), på vita, på life og en del andre helsekostbutikker. Smaker faktisk godt. Og ja det funker, men lærer ikke noe.

Skrevet

De gangene jeg har slanket meg (aldri brukt pulverkur, synes det smaker dritt ;)) Har jeg ikke fått bort bilringen. Det som fjernet den for meg 2 av gangene var oppstramming hos Bailine.

Anonymous poster hash: 425ec...8ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...