Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Fant akkurat ut at jeg er gravid, er nå fire uker på vei. Er på vei nedover og har noen kilo jeg kunne tenkt meg å ta av, men lurer på om dette utgjør noen risiko i og med at jeg er gravid? Har seks kilo å ta av, og bruker en uke på å gå av en kilo. Noen som vet? Anonymous poster hash: 522a8...c90
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Er det noe vits da. Anonymous poster hash: 2e9f9...bce
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Du vil jo mest sannsylig legge di på deg gjennom svangerskapet pass heller på å spise sunt å ofte å holde vekte mest mulig stabil der du er nå tror du vil få beskjed av lege om å ikke slanke deg men Anonymous poster hash: 81e72...0fe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Forrige svangerskap gikk jeg kun opp det jeg gikk ned igjen rett etter fødsel. Er litt overvektig, og hadde vært ok å komme under 25 i bmi før graviditet. Er nesten akkurat ferdig med amming av førstemann, og ønsker ikke å gå ned i vekt under amming pga giftstoffer som da kommer over i morsmelka... derfor er det jo ca to år til jeg kan begynne å ned i vekt igjen (hvis jeg er heldig å få til amming også denne gang). Anonymous poster hash: 522a8...c90
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Forrige svangerskap gikk jeg kun opp det jeg gikk ned igjen rett etter fødsel. Er litt overvektig, og hadde vært ok å komme under 25 i bmi før graviditet. Er nesten akkurat ferdig med amming av førstemann, og ønsker ikke å gå ned i vekt under amming pga giftstoffer som da kommer over i morsmelka... derfor er det jo ca to år til jeg kan begynne å ned i vekt igjen (hvis jeg er heldig å få til amming også denne gang). Anonymous poster hash: 522a8...c90 Disse stoffene går over i ungen om du slanker deg mens du er gravid så det er ikke noe bedre. Passe heller på å ikke gå opp for fort i svangerskapet. tren og spis sunt. Anonymous poster hash: 8e83d...e4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå