Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 på om jeg noen gang vil få meg noen mann. at jeg vil slippe noen inn på meg er garantert utelukket. jec har lyst. men er så livrddd.. jeg har nå i fem år. blitt banket opp, manipulert, psyket ut, blitt lurt og sviktet. hjertet mitt er lei seg. hjertet mitt er redd for å være gla i noen mer og jeg blir heller ikke gla i noen. tror alle lyver og har en baktanke med alt de sier. jeg er alene nå. og jeg og barnet får beskyttelse og en vviss støtte.. men jeg tenker.. det finnes ingen ærlige mennesker lenger. jeg er alene. det er bedre enn noen gang. da er iallefall alt bra hjemme og hverdag går som den skal. men å kunne gi noen en klem klarer jeg ikke. jeg er så redd nå.. det går ikke å ha venner en gang.. jeg føler alle lyver og alt er bare kaos.. legen vil ikke hjelpe meg å søke hjelp. jeg vil ikke heller gjemme meg fra samfunnet. men nå er jeg redd for og blande meg inn å stole på noen.. vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget. men godt og få ddt litt ut også. jeg savner å trives blandt venner rller la noen flørte med meg. jg kryper sammen som et pingsvin så fort situsjonen er der. vil det gå over. jg håper det.. Anonymous poster hash: 0acf7...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå