Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Har sett litt på merket "Troller" på vogn. Erfaringer? Jenta vår blir født i November Er 1 gangs og har NULL peiling på hva som er bra og ikke så tips mottas med glede! Anonymous poster hash: 95661...85d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Anbefaler Besafe izi go babysete og tfk joggster twist vogn. Anonymous poster hash: def0c...764
Tredjemann på vei :D Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Novemberbaby her også og jeg anbefaler på det sterkeste Emmaljunga Duo Edge eller Simo Duo Også Maxi cosi Cabriofix bilsete! Det er det enkleste setet å feste med bilens seler.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Novemberbaby her også og jeg anbefaler på det sterkeste Emmaljunga Duo Edge eller Simo Duo Også Maxi cosi Cabriofix bilsete! Det er det enkleste setet å feste med bilens seler. Besafe izi go er best i test festet med bilbelte, og er mye lettere å feste med belte enn maxicosi. Isofix er uansett å foretrekke. Anonymous poster hash: def0c...764
Appelsinpiken Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Izi og blir fort litt lite, vi måtte bytte sete ved 7 mnders alderen. Så ville heller kjøpt Maxi cosy eller kanskje cybex. Men sjekk de siste krasjtestene og se der hvem som kommer best ut
Appelsinpiken Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Du må finne ut hva slags vogn du ønsker deg. En stor romslig traktor eller en snerten byvogn? Liker du det tradisjonelle eller har du sansen for litt mer designpreg på utstyret? Hva slags bruk blir det? Og hvor stor bil har du?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Izi og blir fort litt lite, vi måtte bytte sete ved 7 mnders alderen. Så ville heller kjøpt Maxi cosy eller kanskje cybex. Men sjekk de siste krasjtestene og se der hvem som kommer best ut Izi passer fortsatt min baby på 11 mnd! Det er bedre enn maxicosi fordi det ikke er så bratt i ryggen. Anonymous poster hash: def0c...764
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Izi og blir fort litt lite, vi måtte bytte sete ved 7 mnders alderen. Så ville heller kjøpt Maxi cosy eller kanskje cybex. Men sjekk de siste krasjtestene og se der hvem som kommer best ut Izi passer fortsatt min baby på 11 mnd! Det er bedre enn maxicosi fordi det ikke er så bratt i ryggen. Anonymous poster hash: def0c...764 Maxicosi er absolutt ikke bratt i ryggen. Vi har den til vår lille på 8 mnd. Kjenner flere med babyer på samme alder som har hatt izi og som har bytta til sete 2. Anonymous poster hash: 7a3fe...0bb
Appelsinpiken Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Izi og blir fort litt lite, vi måtte bytte sete ved 7 mnders alderen. Så ville heller kjøpt Maxi cosy eller kanskje cybex. Men sjekk de siste krasjtestene og se der hvem som kommer best ut Izi passer fortsatt min baby på 11 mnd! Det er bedre enn maxicosi fordi det ikke er så bratt i ryggen. Anonymous poster hash: def0c...764 da må i så fall du ha en veldig smal unge. Skuldrene til ungen tok jo bort i kanten, og måtte omtrent trykkes på plass. Så da byttet vi.
Gjest lemon-aid Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Vi har kjøpt Emmaljunga nitro med citybag og Maxi cosi bilsete
You can call me Dårris Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Cybex aton, tror jeg det heter, er best i test pr i dag. Selv kommer jeg til å låne/kjøpe et brukt Maxi Cosi i noen måneder, for så å gå over til Cybex Sirona. Har Emmaljunga Edge Duo fra første barnet, og bruker den til dette barnet også. Bunnsolid vogn, så om du skal ha flere barn, så anbefaler jeg den. Min er 7 år gammel og like fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå