Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Nei, på ingen måte. Anonymous poster hash: 0d777...75a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Nei. Dersom man går med blindtarmbetennelse for lenge kan sen sprekke, og DET er livstruende. Kontakt lege umiddelbart ved mistanke om blindtarmbetennelse. Anonymous poster hash: 6a95e...df6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Det er ingen her som har det nå, jeg kom bare til å tenke på det. Var en situasjon for en stund siden da en mann var skiklig syk med typiske tegn på blindtarmbetennelse men nektet å dra til legen. Det gikk over. Lurte bare på om det var teoretisk mulig, selv om det ikke er noe å satse på Anonymous poster hash: cdef7...57b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Det er ingen her som har det nå, jeg kom bare til å tenke på det. Var en situasjon for en stund siden da en mann var skiklig syk med typiske tegn på blindtarmbetennelse men nektet å dra til legen. Det gikk over. Lurte bare på om det var teoretisk mulig, selv om det ikke er noe å satse på Anonymous poster hash: cdef7...57b Jeg vet at en blindtarmbetennelse kan sprekke og kapsle seg inn, slik at en blir frisk på en måte igjen, men det er fryktelig sjeldent. Er nok mye mye større sjanser for at en kan dø av å ikke dra til sykehus med det. det er ingen spøk. Anonymous poster hash: ddf70...17a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Ja, blindtarmbetennelse kan sprekke og kapsle seg inn, og infeksjonen vil da i noen tilfeller tilsynelatende gå over. Det er ikke så fryktelig sjeldent at det skjer heller. Men det kan føre til et ganske langvarig sykehusopphold, for legene vil ofte ikke åpne en magen da og spre bakteriene i buken. Man kan få et dren da, hvis abscessen er tilgjengelig for drenasje. Derfor blir det ofte antibiotikakur rett i blod istedet. Anonymous poster hash: 974a2...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå