Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Hva slags ny musikk hører dere på for tida? Jeg sitter fast litt i tidsklemma for tida. Savner tid til å lete opp nye band og låter jeg liker. Og ungene har tatt over musikkvalget litt på bilturer og på stranda o.l. også, så det blir lite radio. Ellers kunne jo det vært en grei måte å få hørt litt nytt på. Synes alle vennene mine er blitt så kjærring i musikksmaken sin Det går på syngedamer og gamle 80-90-talls ballader, eller gammel partydisko fra studietida... Ikke min smak! Noen som har prøvd Radio Play? Er det bare en ny måte å finne allerede eksisterende radiokanaler på, eller er det mer som streaming bare at andre setter sammen spillelistene? Anonymous poster hash: 29017...01e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 hva slags musikk liker du da? jeg hører mye på Two Door Cinema Club for tiden Anonymous poster hash: 6a11e...860
Miss Impatient Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Ikke ny musikk da, men noen av mine favoritter for tiden: Five for fighting Counting Crows Beth Hart Birdie Bruce Springsteen (nyere materiale)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 hva slags musikk liker du da? jeg hører mye på Two Door Cinema Club for tiden Anonymous poster hash: 6a11e...860 Jeg liker også dem! Morsomt! HI Anonymous poster hash: 29017...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå