Nirgal Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Jeg er på leit etter den perfekte bil leken til dattra mi, vi skal på kjøretur snart på 6.5 time i bil pr vei.. Mi jente er 14mnd og nogenlunde vandt med å kjøre bil (ofte på biltur til farmor og farfar på 1t + - ) Men ho er aldri tilfredstilt med det vi har prøvd så langt (bamser som vibrerer når du trekker i den, knitrer, med speil, rangler osv, bøker, dyrefigurer osv osv) så nå går det i å gi ho det som er innen min rekkevidde om ho blir utolmodig som papirer, cdcover, refleksvester osv.. vi kommer ikke til å kjøre mer enn 2.5 time i strekk, så det blir ikke så lenge ho må holde ut om gangen men er evig glad for tips til gode bil leker.. Hva har du i bilen til dine barn? Er det ok med dvd spiller i bilen allerede? (for å se drømmehagen feks)
skinnfilla Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 DVD spiller! Ingen over ,ingen ved siden... Med tre jenter fra 3-13 er det deilig med fred i baksetet:)
Nirgal Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2013 Regnet med det Får man dvd spiller med løs skjerm? Sånn at jeg ikke må sitte bak for å holde den spilleren så ho ikke skal "leke" med den?
skinnfilla Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Bare å feste de i hodeputa i baksetet Det er sånn borrelåsbånd på våre. Eldste har sin i fanget. Vi har 3 uavhengige, så de kan se hver sin film med øreklokker. Og mor kan ha kvalitetstid med janove ottesen og kaizers
Nirgal Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2013 Åh, så fantastisk Da skal jeg på leting etter slike asap !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå