Gå til innhold

Ebay - "free shipping"...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står det på en drøss av ting. Free shipping og ships worldwide. Så klikker man på commit to buy og får opp syke fraktpriser.

Da avbryter jeg, og får masssse mailer etterpå med please Pay og at de oppretter en sak på meg for unpaid case.

Flere som opplever dette? Hvirdan kansellerer jeg et kjøp uten masse mas etterpå?

Anonymous poster hash: 66cb1...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd! Men så bruker jeg ebay.no, da, har det noe å si??

Anonymous poster hash: 264e1...c2e
Skrevet

Nei, det har jeg aldri opplevd og jeg bruker Ebay mye.

Du er sikker på at du sjekker at free shipping gjelder til Norge før du handler? Altså ved enten å være innlogget slik at siden skjønner hvor du befinner deg eller ved å se spesifikke landkostnader under shipping-avsnittet i gjenstandsbeskrivelsen?

Anonymous poster hash: b06a2...cc0
Skrevet

Commit to buy betyr vel at du har kjøpt gjenstanden, det er desverre slik at Free Shipping o.l. er gjerne begrenset til noen få land (som regel landet gjenstanden kommer ifra). Det er alltid viktig å sjekke nøye sånne detaljer, send mail til de som du har "kjøpt" gjenstand av og kanskje det kan ordne seg, det verste som kan skje er at du får en (for hver gang dette skjer hvor du ikke betaler for gjenstanden) negativ anmerkning på kontoen din.. http://pages.ebay.com/help/buy/questions/unwanted-item.html

Anonymous poster hash: ecc14...4f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...